به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی :

نشست روشنگری در خاش برگزار شد

نشست روشنگری با موضوعات انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای آن ویژه دانش آموزان با همت بسیج دانش آموزی در در مدرسه دخترانه فاطمیه شهرستان خاش برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۷۶۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، نشست روشنگری با موضوع دستاوردها و تبیین اهداف انقلاب در مدرسه دخترانه فاطمیه با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فیقه در سپاه شهرستانی خاش برای دانش آموزان برگزار شد.

حجت الاسلام سپاهی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش در این نشست ضمن تبریک ایام دهه فجر و تسلیت دهه فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) در راستای شکل گیری  انقلاب اسلامی  تا پیروزی آن در ۲۲ بهمن ماه  بیاناتی را بیان کرد.
 
وی با اشاره به این مطلب که رژیم پهلوی دست نشانده آمریکا بود و هر کاری که آمریکایی ها به او القا می‌کردند در ایران پیاده می‌کرد، افزود: ساواک  مسئول امنیت رژیم بود، این افراد جنایات بسیاری را انجام دادند، شکنجه‌هایی که برمردم انجام می‌دادند به بی رحمانه‌ترین شکل انسانیت ازجمله کشیدن ناخن، پاره کردن لثه، چسباندن اتو داغ به بدن مردم انقلابی و هزاران شکنجه دیگر که آمریکایی‌ها به آن‌ها آموزش می‌دادند بود.

حجت الاسلام سپاهی در ادامه  با  اشاره به اینکه این انقلاب حاصل خون هزاران شهید می‌باشد، بیان کرد: وظیفه ما از جمله دختران و زنان انقلابی حفظ حجاب اسلامی و فاطمه گونه بودن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش در ادامه این نشئت با تاکید بر این مطلب که  جنگ امروز دشمن جنگ نرم و فضای مجازی می‌باشد تصریح کرد: جوانان و نوجوانان  با آگاهی در این جنگ رسالت شهدا را ادامه دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار