خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با تأکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: قطع وابستگی از بیگانگان، حاکمیت دینی و سرنگوني نظام شاهنشاهی و احیا عزت ملی و بین المللی از جمله این دستاوردها است.
کد خبر: ۹۱۰۷۷۳۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

قطع وابستگی از بیگانگان و حاکمیت دینی از دستاوردهای انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام حمزه شیرزادی در آئین زنگ انقلاب که در زورخانه تربیت بدنی سپاه ناحیه ملایر به همت تربیت بدنی سپه ناحیه ملایر برگزار شد با اشاره به وضعیت ایران قبل از انقلاب اسلامی اظهار داشت: برای درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی، توجه به وضعیت ایران در دوران رژیم طاغوت از جهات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی یک ضرورت است.

وی افزود: بدون توجه به شرایط داخلی و خارجی ایران در دوران قبل از انقلاب اسلامی، نمی‌توان به عظمت دستاوردهای این انقلاب الهی در دوران بعد از انقلاب اسلامی پی برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با تأکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: قطع وابستگی از بیگانگان، حاکمیت دینی و سرنگوني نظام شاهنشاهی و احیا عزت ملی و بین المللی از جمله این دستاوردها است.

وی ادامه داد: از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌توان به پیشرفت کشور در ابعاد مختلف، استقلال و نفعی هرگونه سلطه پذیری، تلاش در راستای عدالت اجتماعی، آزادی، الگو بودن برای ملتهای مسلمان، هویت‌بخشی به ملت‌های مسلمان، عزت علمی (پزشکی، هسته ای، نانو، نظامی و...)، استکبارستیزی و ایستادگی در مقابل زورگويان عالم، روحیه شهادت طلبی، عمومی شدن آموزش و ارتقا سطح علمی، جامعه ایجاد روحیه خودباوری، تقویت بنیه نظامی و... اشاره کرد.

شیرزادی بیان داشت: از مهمترین آفت‌های انقلاب می‌توان به اشرافیگری، اعتماد به بیگانگان، بی توجهی به مستضعفان، خسته شدن و نداشتن روحیه مقاومت، عادت‌های غلط مانند اسراف، سستی و تنبلی برخی از مسئولین و فاصله گرفتن از انقلاب اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات