سردار فلاح جانشین سپاه بیت المقدس کردستان

فلسفه وجودی پایگاه مقاومت بسیج در مساجد حل مشکلات مردم است

چهارمین جلسه هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های متولی مسجد استان کردستان با حضور نمایندگان ادارات متولی مسجد در محل ستاد سپاه بیت المقدس کردستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۰۷۷۲۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در این جلسه که در فرماندهی  سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد نماینده ادارات اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.
 

سردار فلاح در این جلسه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک دهه فجربا اشاره به اینکه استان کردستان استان مسجد و مناره حدود ۲۲۰۰ مسجد دارد که باید طبق فرمایش امام خمینی که فرمودند: سنگر‌ها را حفظ کنید باید با کار فرهنگی مساجد را احیا نگه داریم.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفتند الگو ما برای مساجد باید مسجد النبی زمان پیامبر اسلام (ص) باشد که نه تنها محل عبادت و نماز جماعت بود بلکه محل حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و کار‌های سیاسی بود و تمام امور از مساجد هدایت و رهبری می‌شد.

وی در ادامه به وضعیت فعلی استان کردستان اشاره کرد و یادآور شد: که با توجه توطئه‌های دشمن در زمینه نفوذ و ایجاد جریانات انحرافی مذهبی و نیز با توجه به اینکه اکثریت مردم استان مردم دیندار هستند نیازمند آن است که ادارات متولی مسجد ضمن هماهنگی و پرهیز از کار‌های جزیره‌ای نسبت به اقدامات فرهنگی مناسب مبادرت ورزند.

در ابتدای این جلسه  سرهنگ مسعودی مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس گزارشی از روند جلسات قبل و پیگیری مصوبات آن ارائه نمودند وهمچنین نمایندگان ادارات متولی مسجد به بیان نکته نظرات خود پرداختند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات