همزمان با هفتمین روزاز دهه مبارک فجر

برگزاری همایش پیشکسوتان و طلایه داران انقلاب در شهرکرد

پنجمین همایش پیشکسوتان و طلایه داران انقلاب اسلامی در مسجدجامع شهرکرد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۰۷۷۲۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛مرتضی سجادی عضو هیأت رزمندگان اسلام استان با تسلیت ایام فاطمیه گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی،ازبرگزاری همایش پیشکسوتان و طلایه داران انقلاب اسلامی به منظور پاسداشت مقام والای نیروهای انقلاب و بیان خاطرات و ناگفته های دوران مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی از زبان انقلابیون نسل اول و انتقال به جوانان عزیز خبر داد.

 

سجادی،خاطرنشان کرد:همزمان با شب شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ودر چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، همایش پیشکسوتان و طلایه داران انقلاب با حضور 400نفر از عزیزانی که در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان چهارمحال و بختیاری نقش داشتند، برگزار می شود.

 

وی به لزوم انتقال خاطرات به نسل جوان جامعه اشاره کرد و افزود:برای اینکه جوانان و نوجوانان عزیز با فداکاری جوانان دوران انقلاب بیشتر آشنا شوند و با پاسداری از ارزش والای انقلاب اسلامی دشمنان اسلام ناب و انقلاب اسلامی ،بویژه شیطان بزرگ امریکا را همواره ناکام سازند، از جوانان عزیز"این طلایه داران انقلاب" هم برای حضور در همایش دعوت شده است.

 

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان گفت:در این همایش که روزپنج شنبه 18 بهمن ماه همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی همراه با اقامه نماز مغرب وعشاء برگزار می شود حجت الاسلام والمسلمین دکتر مسعود معصومی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

 

وی افزود:تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،پخش سرودجمهوری اسلامی و نماهنگ،خیر مقدم گویی، خاطره گویی پیشکسوتان انقلاب اسلامی، سخنرانی، مداحی و تجلیل از پیشکسوتان استان و جوانان نخبه از دیگر برنامه های این همایش است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار