فرمانده سپاه سیدالشهدا خطاب به مسؤولانی که اعلام می‌کنند قدر انقلاب را می‌دانند، گفت: خدمت به مردم را افزایش داده و پاسخگوی مشکلات آنان باشید.
کد خبر: ۹۱۰۷۶۷۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان "یاوران انقلاب، سربازان ولایت" که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) باقرآباد قرچک برگزار شد با اشاره به سخنان مقامات کشور‌های غربی مبنی بر اینکه ایران روز‌های خوش ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را نخواهد دید، گفت: از همین رو بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و ورود به دهه پنجم انقلاب برای ما بسیار با اهمیت است چرا که قوت قلبی برای همه انقلابیون است.

وی با اشاره به اهمیت عدد ۴۰ در تعالیم دینی ما، افزود: هر چیز که از ۴۰ سالگی گذر کند، بلوغ آن کامل و ماندگاری آن تضمین شده است، از همین رو دشمن تمام تلاش خود را کرد تا انقلاب ۴۰ سالگی خود را نبیند، اما به کوری چشم آنان امسال باشکوه‌ترین جشن انقلاب با حضور پرشور مردم در روز ۲۲ بهمن رقم خواهد خورد.

این مقام مسؤول امنیت موجود در کشور را بزرگترین نعمت تقدیم شده به ملت غیور ایران دانست و افزود: بر همه لازم است تا قدر استقلال، اقتدار و نعمات دیگر امروزمان را بدانیم.

وی با اشاره به قدردانی آحاد ملت ایران از انقلاب اسلامی، خطاب به مسؤولان نظام، مطرح کرد: کارگزاران نظام هم باید قدر این مردم را بدانند، البته نه اینکه فقط شعار دهند بلکه باید با عمل پای کار بیایند، مسؤولی که اعلام می‌کند قدر انقلاب را می‌داند؛ خدمت به مردم را افزایش دهد و پاسخگوی مشکلات آنان باشد.

فرمانده سپاه استان تهران به بصیرت و دشمن شناسی مردم با ولایت اشاره داشت و با یادآوری توطئه‌های گذشته دشمن علیه کشور، تصریح کرد: ملت با بصیرت ما در همه حال پشت ولایت فقیه را خالی نخواهند کرد و همه نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده اند، مردم این روحیه انقلابی را حفظ کنند و بدانند که ناراحتی دشمن هم از همین روحیه انقلابی مردم و پشتیبانی از ولایت است.

وی همراهی مردم را یکی از راه‌های ماندگاری نظام خواند و اظهار داشت: مردم ما همه جور سختی را تحمل کرده اند و از ابتدای انقلاب تاکنون همه تحریم‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و شاهد پیشرفت روزافزون انقلاب و دستاورد‌های خیره کننده آن بوده اند.

حسن زاده در پایان با اذعان به اینکه امروز انقلاب اسلامی تبدیل به یک الگوی عملی برای همه جهانیان شده است، افزود: انقلاب ما در حال صدور به اقصی نقاط عالم است چرا که قابلیت مقاومت در مقابل همه ابرقدرت‌ها را دارد./

منبع: رسا
ارسال نظرات
آخرین اخبار