خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه پای نهال انقلاب خون شهدا ریخته شده است گفت : انقلاب ما متاثر از وافعه ی عاشورا بود.
کد خبر: ۹۱۰۷۶۱۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان در دیدار با پاسداران فرزند شهید ضمن تبریک دهه فجر با اشاره به تلاش های دشمن برای نابودی انقلاب گفت : با کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی ما به چهل سالگی خود رسید.
وی با بیان اینکه نظام ما الهی است افزود : انقلاب ما حاصل برکت خون شهداست و خون پاک و مطهر شهدا پای این انقلاب ریخته شده است.
سرهنگ دامغانی با بیان اینکه انقلاب ما چهل سال است که به برکت خون شهدا مسیر خودش را طی می کند تصریح کرد : در حال حاضر ما در جهت صدور تفکر انقلابی در منطقه و برخی جهان هستیم.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان با بیان اینکه واقعه عاشورا باعث شد تا اسلام روز به روز محکم تر مسیر خود را ادامه دهد گفت : انقلاب اسلامی متاثر از واقعه ی عاشورا است.
سرهنگ دامغانی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) که فرمود بزرگترین افتخار من این است که خود یک بسیجی ام گفت : از دل بسیج پاسداران انقلابی به وجود می آید و این پاسداران صیانت مهمی را بر دوش دارند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و اگر تلاش و مجاهدت را کم نکنیم انقلاب ما ماندگار می ماند تصریح کرد : امروز ایران در منطقه حرف اول را می زند.
در حاشیه این دیدار نیز حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چله نشینی انقلاب اسلامی با تاکید بر تکریم مقام شهدا گفت : خانواده شهدا همچون خود شهید قابل احترام و جزء ذخایر انقلابی این مرز و بوم هستند.
وی با بیان اینکه پدران ما در هشت سال جنگ تحمیلی خون دادند و این افتخاری برای ما است افزود : ما باید انقلابی باشیم و نگذاریم خون پدرانمان پایمال شود.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه فرزندان شهدا تابلوی انقلاب هستند تصریح کرد : انقلاب ما نیاز به خون دل خوردن دارد.
وی با بیان اینکه فرزندان شهدا باید افتخاری برای پدران شهیدشان باشند افزود : فرزندان شهدا باید مراقب رفتارشان باشند.
در پایان نیز خانواده های شهدا دغدغه هایشان را بیان کردند و به ارائه پیشنهاداتی در جهت بهبود شرایط جامعه و ترویج فرهنگ شهادت پرداختند.

انقلاب ما متاثر از واقعه ی عاشورا بود

انقلاب ما متاثر از واقعه ی عاشورا بود

انقلاب ما متاثر از واقعه ی عاشورا بود

انقلاب ما متاثر از واقعه ی عاشورا بود

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها