برپایی نمایشگاه مدرسه تمدن سازدر مدارس کوهرنگ

نمایشگاه مدرسه تمدن ساز در مدارس شهرستان کوهرنگ به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهلمین بهار انقلاب اسلامی، بازگشایی شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۶۰۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان چهارمحال وبختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کوهرنگ درحاشیه افتتاح نمایشگاه مدرسه تمدن ساز در واحد مقاومت دانش آموزی شهید فرامرزی چلگرد درگفتگو باخبرنگار ما از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب همزمان با مدارس کشور تحت عنوان "مدرسه تمدن ساز" در مدارس این شهرستان خبرداد.

سرهنگ موسایی افزود،به منظور آشنایی نسل آینده ساز کشور با دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین عظمت این حرکت مقدس و با هدف تحقق شعار محوری"دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی" در ایام الله فجر چهلم برگزار شده است.

وی ادامه د اد: در این نمایشگاه ها دانش آموزان هر مدرسه با استفاده از محتواها و با استفاده از ظرفیت ها و امکانات و ابزارهای در اختیار، با بضاعت و در حد توان خود، در قالبی دلخواه نمایشگاهی دانش آموزی از دستاوردهای انقلاب اسلامی با خلاقیت ها و ابتکارات دانش آموزی در مدرسه محل تحصیل خود برپا می کنند.

موسایی اضافه کرد: در برپایی این نمایشگاه ها ضمن ارائه دستاوردهای ملی انقلاب اسلامی، توجه ویژه به دستاوردهای بومی (شهرستان) انجام می گیرد.

وی همچنین گفت: دراین نمایشگاه ها ایده‌‌های خلاقانه، هنرهای تجسمی، روزنامه دیواری، کاردستی دانش آموزان در قالب نمایشگاه مدرسه تمدن‌ساز درکلیه مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان کوهرنگ در طول دهه مبارک فجر برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار