انقلاب اسلامی از برکت خون شهدا و برپایه دین اسلام بنا نهاده شده است

فرمانده سپاه دهگلان در مراسم یادواره شهدای بلبان آباد گفت: انقلاب اسلامی از برکت خون شهدا وبر پایه دین اسلام بنا نهاده شده است.
کد خبر: ۹۱۰۷۵۹۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاوت سپاه دهگلان با بیان اینکه امنیت امروزه جامعه اسلامی از نعمت‌های شهدا است افزود: شهید بسیجی تفکر بسیجی را در خود احیاء کرده و نمادی از اخلاص و الهی بودن دارد و همه چیزش را فدای دین و اسلام کرده است.

وی در ادامه گفت: شهدا گوهری از انقلاب، امنیت، ولایت، آسایش و اقتدار و استقلال را برای ما به ارمغان آورده است و ما باید امانتدار گوهر‌های که شهدا با خون خود حفظ کردند، باشیم.

امانی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای انحراف نسل جوان گفت: دشمن امروز برای انحراف نسل جوان و انقلابی ما دست به تهاجم فرهنگی زده است که برگزاری این یادواره می‌تواند مانع از به ثمر رسیدن اهداف آنان باشد.


وی با تاکید بر اینکه این انقلاب به برکت خون پاک شهدا و رشادت‌های ملت رشید ایران و بر پایه دین و فرهنگ و بر مبنای ارزش‌ها بنا شده است، خاطر نشان کرد: ما وظیفه داریم از این انقلاب به خوبی حراست و پاسداری کنیم.

فرمانده سپاه دهگلان با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم نقش بسیار مهمی در پیروزی کشورمان در دوران جنگ تحمیلی و سایر موفقیت‌های کشور در دوران پس از جنگ داشت وی افزود: دشمنان تحمل مشاهده پیشرفت انقلاب اسلامی را از نظر علمی و معنوی ندارد و از راه‌های مختلف می‌کوشند تا یاد شهدا از جامعه اسلامی زدوده شود، اما مردم ما با بصیرت و آگاهی خود این نقشه‌ها را باطل می‌کنند.

فرمانده سپاه شهرستان دهگلان با اشاره به ترفند‌های مختلف دشمنان نظام برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب، اظهار داشت: دفاع از روز اول انقلاب شروع شده و همچنان ادامه دارد و تاکنون برای حفظ و تداوم جمهوری اسلامی هزاران شهید از اقشار مختلف تقدیم انقلاب کرده‌ایم.

وی به تلاش دشمن در جهت ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مردم ایران باهدف سلب امنیت کنونی اشاره کرد و گفت: باید همه ما با دقت‌نظر و هوشیاری مانع تحقق اهداف شوم دشمنان شویم.


فرمانده سپاه شهرستان دهگلان با بیان اینکه وظیفه ما در قبال شهدا مشخص است، تصریح کرد: هدفی که شهدا برای آن جان دادند مقدس است بنابراین همه ما باید ادامه‌دهنده راه این شهیدان باشیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات