رییس شورای سیاستگذاری آیین‌های ملی چهل سالگی انقلاب اسلامی مطرح کرد:
رییس شورای سیاستگذاری آیین‌های ملی چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت امروز تفکر انقلاب اسلامی در بسیاری از کشورهای جهان گسترش یافته است .
کد خبر: ۹۱۰۷۵۶۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، ابن الدین در نشست خبری آیین چهل سالگی انقلاب اسلامی با اشاره به شرایط ویژه کشور در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت در شرایطی که دشمنان ایران هم پیمان شده‌اند تا ملت ما چهل سالگی انقلاب را نبیند تفکر انقلاب اسلامی و برقراری ارتباط از افغانستان تا سوریه و لبنان و تا منطقه شمال آفریقا نیز ادامه و گسترش یافت و این نشان از گستردگی تفکر انقلابی و پیروزی این تفکر به سایر تفکرها است.

وی عنوان کرد امروز رژیم صهیونیستی متوجه شده است که تمام موجودیتش به خطر افتاده و فضایی که ایران پس از انقلاب اسلامی ایجاد کرده باعث شده تا تمامی نقشه‌های آن نقش برآب شود به طوری که ما شاهد مهاجرت معکوس تمام یهودیانی هستیم که به خواست یا به اجبار اسرائیل در مناطق اشغالی ساکن بودند.

 رییس شورای سیاستگذاری آیین‌های ملی چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت امروز با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همه جهان در قالب بلوک شرق بر اساس منافع خاص بر علیه ایران متحد شدند.

وی ادامه داد در مبارزات تمدنی، تمدن عثمانی، اورتودوکس لیبرالیسم غربی تمدن ساختگی داعش و .. در برابر ایران قد علم کردند اما نتوانستند نقشه‌های خود را پیش ببرند.

ابن الدین عنوان کرد امروز ما بسیج اساتید کشور به عنوان مرجعیت اساتید مسلمان و مومن و بسیجی کشور و جهان باید هویت ماندگاری و جاودانگی انقلاب را به جهان عرضه کنیم و اعلام کنیم انقلاب اسلامی تا زمان ظهور امام زمان عج پایدار و ماندگار است و پس از آن پرچم این انقلاب به ایشان تحویل داده خواهد شد.

وی در خصوص آیین چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب  اسلامی گفت امروز دشمنان انقلاب از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های خود شبهاتی ایجاد و پاسخ می‌دهند که ما در این همایش سعی داریم چهار سوال و شبهه را به ملت با حضور صاحب نظران پاسخ دهیم.

ابن الدین چرایی و چگونگی شکل‌گیری انقلاب اسلامی، ضرورت شکل گیری انقلاب، دستاوردهای انقلاب و سرانجام و سرنوشت آن را چهار سوال اصلی عنوان کرد که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مطرح خواهد شد و به نخبگان حاضر در همایش پاسخ داده می‌شود تا به دانشجویان و سپس به خانواده ها نتایج را برسانند.

ارسال نظرات