فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ، گفت: روحیه جهادی رمز پیشرفت کشور و تبعیت محض از فرامین رهبری رمز عبور از بحران‌هاست.
کد خبر: ۹۱۰۷۵۳۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان چهارمحال وبختیاری؛ جشن انقلاب فاطمی در آموزشگاه شبانه روزی امام خمینی(ره) چلگرد برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدارعزیز موسایی در جمع دانش آموزان این آموزشگاه با تبریک دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه، گفت: انقلاب اسلامی ما امروز از روند رو به رشد برخوردار است و به دنبال این است که خود را به عنوان یک قدرت بلامنازع در منطقه و جهان مطرح کند.

موسایی افزود: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در حوزه های علمی، فرهنگی، سیاسی، دفاعی و اقتصادی، دستاوردهای چشم گیری برای کشور حاصل شده که هیچ کدام قابل انکار نیستند.

وی همچنین، درباره دستاوردهای نظام جمهوری‌اسلامی ایران در چهل‌سالگی انقلاب و در حوزه پزشکی و سلول‌های بنیادین و زیست‌فناوری و تکنولوژی و هوافضا، گفت: دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در این حوزها و عرصه های موفق دیگر، طی این چهار دهه را باید از زوایای مختلف بادوران قبل از انقلاب و حتی باکشورهای مطرح امروزی مقایسه نمود.

موسایی افزود: درگذشته بیماران برای درمان اغلب به خارج از کشور می‌رفتند؛ ولی امروز متخصصان ما توانستند به موقع به این عرصه وارد شوند، به‌طوری که امروزه ما می‌بینیم نه تنها بیمار به خارج از کشور نمی‌رود، بلکه میزبان تعداد قابل توجهی از بیماران خارجی هم هستیم.

فرمانده ناحیه بسیج کوهرنگ تصریح کرد: امید آفرینی و درگیر کردن ذهن جوانان و نوجوانان به مقوله ظرفیت امیدبخش انقلاب همراه با افتخار به گذشته، خود پایه ای برای خودباوری و عبور از مشکلات و دسیسه های دشمن است.

وی، بر امیدآفرین بودن وضعیت کشور در عرصه های مختلف و پیشرفت در حوزه های گوناگون، گفت: با همت همه عزیزان انقلابی و دوستداران کشور، می توان از مشکلات ناشی از تحریم ها و فشارهای نظام سلطه نیز عبور نمود و در همه عرصه ها درخشش ایجاد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ، در تبیین دستاوردهای انقلاب در حوزه دینی و معنوی اظهارکرد: انقلاب اسلامی علاوه در متحول کردن نظام سیاسی جامعه، در کیفیت حیات فردى و اجتماعى نیز تحول ایجاد کرد و با گشودن راه هدایت و ایجاد معرفت متعالى و راستین، صورت واقعى خود را مى‏یابد و مى‏بالد.

وی  ادامه داد: انقلاب اسلامى، نمودار اندیشه‏اى معنوى است که مى‏تواند رنجورى و ناتوانى علم و تکنولوژى را در ساختن تمدن طلایى براى انسانها بر طرف کند. اندیشه معنوى و پاکى که از طریق انقلاب اسلامى در قلب تاریخ رسوخ کرد، منظرى سبز و روشن به روى حیات بشرى گشود که در چشم‏انداز آن، ظهور منجى جهانى، بسیار نزدیک به چشم مى‏آید.

موسایی با بیان این‌که چهل سالگی انقلاب مملو از تجربه‌های گران‌سنگی است که می‌تواند چراغ راه آینده باشد، گفت: در این چهل دهه برخی شعارها، اصول و باورها حقیقت خود را در عمل آشکار کرد، که یکی از این شعارها «ما می‌توانیم» بود و این شعار تنها راهبرد عبور از مشکلات کشور است.

وی، با تأکید بر این‌که روحیه جهادی رمز پیشرفت کشور و تبعیت محض از فرامین رهبری رمز عبور از بحران‌هاست، خاطرنشان کرد: تحقق آرمان‌ها با نقش‌آفرینی همه ملت اتفاق می‌افتد، از این رو باید با وحدت و انسجام دست به دست هم دهیم و در مسیر رسیدن به آرمان‌ها گام برداریم.

این مقام مسئول، چهل سالگی انقلاب را نتیجه چهل سال پایداری و مقاومت ملت ایران دانست و افزود: در چنین شرایطی که تحریم‌های ظالمانه آمریکا و تهدیدهای زرد علیه موجودیت انقلاب بی سابقه است، از این‌رو مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل می‌کنند.

 

ارسال نظرات