خدمت بسیج جامعه پزشکی به یکصد بیمار در روستای دره بید

همزمان با ایام الله دهه فجر، تیم بسیج جامعه پزشکی پایگاه سیدالشهدا علیه السلام فارسان به یکصد نفر از بیماران روستای دره بید هیرگان خدمت رسانی کرد.
کد خبر: ۹۱۰۷۵۰۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن چهلمین فجر انقلاب پایگاه سیدالشهدا شبکه بهداشت حوزه ادارات سپاه ناحیه فارسان یک تیم پزشکی و درمانی را در خصوص انجام معاینات عمومی بهداشت و درمانی و آموزش سلامت  به یکی از مناطق محروم فارسان اعزام کرد.

پایگاه سیدالشهداء شبکه بهداشت که در انجام این اقدام خداپسندانه پیش قدم شده بود با اعزام تعدادی از پزشکان و متخصصان در امر بهداشت و درمان بیماری های واگیر دار  به این منطقه محروم توانست نزدیک به 100 نفر از اهالی این منطقه محروم را معاینه و تحت نظر قرار دهد، علاوه بر این داروهای رایگان بین نیازمندان و بیماران توزیع شد.

فرمانده حوزه ادارات شهرستان فارسان در این خصوص عنوان کرد: انقلاب ما انقلاب مستضعفان و محرومان بود و اگر قرار است این انقلاب خدمت گزار باشد و خدمت رسانی کند، همین مردم محروم و مستضعف که پیشگام انقلاب بوده اند و برای این انقلاب زحمت کشیدند و خون دادند مستحق ترین افراد هستند.

آقای امیریان در ادامه عنوان کرد: از نظر دینی هم یکی از مهم ترین آموزه های قرآن و اهل بیت علیهم السلام خدمت به مردم و نیازمندان جامعه است .

وی گفت: از دیدگاه مکتب حیات بخش اهل بیت علیهم السلام، خدمتگزاری به افراد جامعه، حد و مرزی ندارد و یک دین باور حقیقی در تمام صحنه های زندگی با الهام از رهبران آسمانی خویش می کوشد تا باری را از دوش دیگران بردارد، همانطور که پیامبر رحمت نیز می فرمایند: هر مسلمانی که به گروهی از مسلمانان خدمت کند خداوند متعال به تعداد آنان، خدمتگزارانی را در بهشت به او عطا خواهد کرد .

 

ارسال نظرات