امروز در منطه غرب آسیا ایران سربلند و آمریکا شکست خورده است و نفوذ ایران در منطقه روز به روز گسترده تر می شود، وجایگاه آمریکا در منطقه با ایران قابل مقایسه نیست.
کد خبر: ۹۱۰۷۵۰۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

به گزارش بسیج حقوقدانان  امروز در منطه غرب آسیا ایران سربلند و آمریکا شکست خورده است و نفوذ ایران در منطقه روز به روز گسترده تر می شود، وجایگاه آمریکا در منطقه با ایران قابل مقایسه نیست.

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه سازمان بسیج حقوق دانان به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران

 

ولینصرن الله من ینصره، ان الله لقوی عزیز. الذین ان مکنهاهم فی الارض اقاموا الصلاه، و آتوا الزکاه، و امروا بالمعروف، و نهوا عن المنکر، و لله عاقبه الامور(سوره مبارکه حج/آیه40 و41)

هرکس خدا را یاری کند به یقین خدا او را یاری می کند و خدا قدرتمند و شکست ناپذیر است. همان کسانی که اگر در زمین به آنان توانایی دهیم، نماز برپا می دارند و زکات می دهند، و به کار های پسندیده وا داشته و از کار های ناپسند باز می دارند، و بدانید که فرجام همه کارها از آن خداست.

درود و سلام بی کران الهی بر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمت الله علیه که با دم مسیحائی خود روح استقلال و خود باوری را بر پیکره بی جان امت اسلام دمید و بار دگر اسلام ناب محمدی را احیا نمود.

بهمن 57 یاد آور تظاهرات و ایستادگی مردمی است که با خون سر انگشت خود، و با رهبری مردی الهی، بر قراردادِ خویش با خدا صادقانه وفا کردند. بهمن 57 یاد آور مجاهدات مردان و زنانی است که برای بازیابی منزلت خویش انقلاب کردند و کاخ های ستم و استبداد را فرو ریختند. بهمن 57 یاد آور طلوع خورشید مردم سالاری اسلامی در تاریکیِ اولیگارشی ظلم و استبداد است. بهمن 57 یادآور پایان نظام شاهنشاهی 2500 ساله و روی کار آمدن جمهوری اسلامی، در ایران است.

سنای آمریکا در اولین ماه های پیروزی انقلاب، ایران اسلامی را تحریم و اعلام کرد که تا شش ماه دیگر  این انقلاب از بین خواهد رفت. اما امروز کسانی که آرزوی نابودی ایران اسلامی را داشتند همه زیر خاک هستند اما جمهوری اسلامی ایران 40 سال است که با حرکت انقلابی به سمت جلو می تازد و ریشه  این شجره طیبه هر روز عمیق تر شده و بدنه آن تنومند تر شده است. با ظهور این قدرت معنویِ نوظهورِ پر تلاشِ پر انگیزه، که دنیا آن را نمی شناخت، قدرت ظاهری استکبار ترک خورد و در این 40 سال این ترک هر روز عمیق تر می شود.

برای تمدن ها عمر 40 سالگی آغاز بلوغ و آغاز حرکت فکری ودوران شکوفائی است. امروزه ایران اسلامی در جهش تولید علم و شتاب علمی، علوم فضایی، نانو تکنولوژی، خود کفائی غذایی، قدرت موشکی، استقلال و امنیت، سلول های بنیادی، تولید دارو، خود کفائی غذایی، امید به زندگی،  توسعه انسانی، مردم سالاری دینی، گسترش فرهنگ اسلامی، تقویت دستگاه قضا، منابع انرژی، نیروی جوان پر انگیزه، در گروه کشور های برتر دنیا  دارای  قرارگرفته است.

امروز در منطه غرب آسیا ایران سربلند و آمریکا شکست خورده است و نفوذ ایران در منطقه روز به روز گسترده تر می شود، وجایگاه آمریکا در منطقه با ایران قابل مقایسه نیست. خروج ذلیلانه آمریکا از عراق، سوریه، افغانستان و شکست در جنگ نیابتی یمن و حضور غریبانه همراه با ترس و وحشت ترامپ در عراق، شاهدی بر این ادعا است.

اما در این شرایط که هر روز ناکامی های دشمن بیشتر از روز قبل می شود، استکبار جهانی می خواهد مردم ایران را نا امید کند. زیرا ملت ایران با آرمان های متعالی به سوی آینده خوب و روشن در حرکت است. علت این دشمنی، برخاسته از هویت مستقلِ اسلامیِ ملت شجاع ایران است. علت این دشمنی، زیر بار زور و ظلم نرفتن است. و باید گفت تجربه ای که ملت ایران در آغاز دهه پنجم خود کسب کرده  این است که وابستگی و اعتماد به آمریکا هیچ کمکی به ملت ایران نمی تواند بکند. انرژی هسته ای و مسئله تروریسم و موشکی و FATF و CFT وپالرمو بهانه است. آنها با اسلام ما مشکل دارند. و تاجایی که اسلام را از ما نگیرند دست از دشمنی بر نمی دارند.

اما مستکبران بدانند این واقعیت را در سیاست خارجی وبین المللی اسلامی مان اعلام نموده ایم که در صدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و کم کردن سلطه جهانخواران بوده و هستیم. حال اگر نوکران آمریکا نام این سیاست را توسعه طلبی و تفکر تشکیل امپراتوری بزرگ می گذارند از آن باکی نداریم و استقبال می کنیم. ما در صدد خشکانیدن ریشه های فاسد صهیونیسم وسرمایه داری و کمونیسم در جهان هستیم. ما تصمیم گرفته ایم به لطف و عنایت خداوند بزرگ، نظامهایی را که بر این سه پایه استوار گردیده اند نابود کنیم و نظام اسلام رسول الله (ص) را در جهان استکبار ترویج نماییم. ما انقلابمان را به همة عالم صادر خواهيم كرد. از خدا مى خواهيم كه اين قدرت را به ما ارزانى دارد كه نه تنها از كعبه مسلمين، كه از كليساهاى جهان نيز ناقوس مرگ برامريكا و صهیونیزم را به صدا درآوريم. و به یاری خدا، و با  مبارزه همگانی و متحد فلسطینی‌ها و مسلمانان، صهیونیستها در ۲۵ سال آینده وجود خارجی نخواهد داشت.

اینها همه مقدمات کار است برای ایجاد آن تمدن اسلامی متناسب با این زمان و این قرن. چرا که اِذَا اَرَادَ اللهُ شَیْئاً هَیَّأَ اَسْبابَهُ. زمانی که خدا چیزی را اراده کند، اسبابش را فراهم می آورد.

رحمت خدا بر شهدا و امام شهدا که هرچه داریم از ایشان داریم. و این حقیقتی است که مردم ایران تا ابد مدیون شهدا و خانواده های شهدا هستند. و باید بدانیم که اگر ملت ایران به آرمان های امام(ره) و راه شهدا تکیه کند دشمن همواره از این انقلاب و جوانان برومندش سیلی خواهد خورد.

در این مسیر باید آرام بود  و نباید گذاشت ناهمواری های این راه، سرعت ما را در حرکت به جلو کم کند. آمریکا اعلام کرد که تحریم ها علیه ایران بی سابقه بوده است. اما ما نیز اعلام می کنیم شکستی که آمریکایی ها در این مسئله خواهند خورد نیز بی سابقه خواهد بود. انشاء الله با بیداری و هوشیاری ملت از این مرحله  نیز با پیروزی عبور خواهیم کرد. همچنانکه در 8 سال دفاع مقدس با پیروزی عبور کردیم.

و اکنون که در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم، مسئولان با بهره گیری از تجارب و دستاوَرد های عظیمِ 40 ساله، با تلاش و کارْآمدی و تدبیرِ درست و سعی شبانه روزی، برای تحقق بیشتر آرمان های انقلاب اسلامی حرکت کنند. و حضور هوشیارانه و آمادگی در صحنه ی حماسه را از یاد نبرند که: «اِنَّ نَصْرَ اللهِ قَریب». چرا که ولی امر مسلمین حضرت آیت اللهِ العظمی امام خامنه ای (مدالظله العالی)این نَویدْ را بشارت دادند که آمریکا، این شیطان بزرگ و مصداقِ اَتَمِ استکبار، در حال افول و محکوم به زَوالْ از صحنه ی قدرتِ جهانی است.

وعده یِ قطعیِ خدا که «وَ لَیَنْصُرَنَّ اللهُ مَنْ یَنْصُرُه» ان شاء الله محقق خواهد شد، و آینده از آنِ مُتَّقین است.

 

سازمان بسیج حقوقدانان

ارسال نظرات