خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام یعقوبی نماینده ولی فقیه درخراسان شمالی در آیین آغاز به کار هزار و 680 طرح عمرانی زودبازده سپاه در استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه محرومیت زدایی و خدمت به نیازمندان یک ریشه قرآنی داشته که مورد تاکید ائمه(ع) نیز بوده است، گفت: به فرموده امام موسی کاظم(ع)؛ کسی که برای برطرف کردن یک محرومیت و نیاز قدم برمی دارد مانند کسی است که بین صفا و مروه سعی می کند و عبادت خدا را انجام می دهد
کد خبر: ۹۱۰۷۴۹۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

باید از ظرفیت انقلاب اسلامی برای کمک به محرومان جامعه استفاده کنیم / شعار مرگ بر آمریکا باید با چاشنی کار جهادی همراه باشد,

 

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام یعقوبی نماینده ولی فقیه درخراسان شمالی در آیین آغاز به کار هزار و 680 طرح عمرانی زودبازده سپاه در استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه محرومیت زدایی و خدمت به نیازمندان یک ریشه قرآنی داشته که مورد تاکید ائمه(ع) نیز بوده است، گفت: به فرموده امام موسی کاظم(ع)؛ کسی که برای برطرف کردن یک محرومیت و نیاز قدم برمی دارد مانند کسی است که بین صفا و مروه سعی می کند و عبادت خدا را انجام می دهد.

 

وی با بیان اینکه کم کاری مسئولین مملکت اسلامی به حساب افراد گذاشته نمی شود بلکه آن را به حساب اسلام می گذارند، خاطرنشان کرد:همه حسنات و سیئات ما به حساب اسلام نوشته می شود.

 

حجت الاسلام یعقوبی یکی از مصادیق جهاد فی سبیل الله را، محرومیت زدایی برشمرد و افزود: باید از ظرفیت انقلاب اسلامی برای کمک به محرومان جامعه استفاده کنیم و این فرصت را غنیمت بدانیم.

 

در ادامه این جلسه استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه برای عبور از جنگ اقتصادی نیز باید با همان شاخصه های اعتقادی زمان انقلاب و دفاع مقدس پیش برویم تا به نتیجه برسیم، گفت: اگر همه ما با اتکا به قرآن و اسلام و وحدت پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت بکنیم، از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به حرکت جهادی مسئولین استان در جریان برچیدن بخاری های نفتی و نصب بخاری های استاندارد در مدارس باقی مانده استان، خاطرنشان کرد: مدیران استان نشان دادند که اگر بخواهند از توانایی بالایی برخوردار هستند.

 

شجاعی ادامه داد: اگر کسی در این شرایط به مسائل استان غیر از نگاه جهادی داشته باشد، دقیقا در مسیری حرکت می کند که دشمن می خواهد.

 

 وی با اشاره به تلاش سپاه حضرت جوادالائمه (ع)که بخش بسزایی از چهل هزار پروژه کشور را برای استان خراسان شمالی جذب کرده اند، خاطرنشان کرد: اگر این تلاش و کوشش نبود مثل بقیه پروژه های استان باز هم شاهد کمتر بودن سهم استان در جذب پروژه ها نسبت به استان های دیگر بودیم.

 

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه اجرای چهل هزار پروژه در زمانبندی اعلام شده؛ یعنی در هر شش دقیقه یک پروژه در کشور به بهره برداری خواهد رسید، تاکید کرد: گفتن مرگ بر آمریکا به تنهایی شعاری بیش نیست و باید در عمل هم، مردم جامعه از این کار جهادی منتفع بشوند.

 

وی با اشاره به گلایه مند بودن بعضی از مسئولین نسبت به ضرب العجل اعلام کردن بعضی از امور در استان، گفت: سیستم مدیریتی فرسوده و کم کار به درد نظام اسلامی نخواهد خورد و تنها راهی که در حال حاضر نسخه برون رفت از مشکلات است کار جهادی است.

 

شجاعی در پایان با اشاره به اینکه  درمحیط امنی که در استان برای کار تلاش و مدیریت جهادی ایجاد شده است نباید مدیران و مسئولین استان مشغول کار دیگری باشند، تصریح کرد: دولت آمادگی کامل برای همکاری  در اجرای 1680 پروژه سازندگی سپاه را دارد.

 

منبع : عصر اترک

ارسال نظرات
پر بیننده ها