کارشناس مسایل سیاسی:

راه امام خمینی(ره) همان راه پیامبران الهی است

کارشناس مسایل سیاسی در جمع بسیجیان پایگاه امام مهدی(عج) میلاس گفت: راه امام خمینی(ره) همان راه پیامبران الهی است.
کد خبر: ۹۱۰۷۴۸۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت دهه مبارک فجر، نشست روشنگری به همت پایگاه امام مهدی(عج) میلاس از توابع حوزه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام ) شهرستان لردگان برگزار شد.

یکی از کارشناسان مسایل سیاسی در جمع بسیجیان پایگاه امام مهدی(عج) میلاس، گفت: راه امام خمینی(ره) همان  راه پیامبران الهی است که قصد داشتند آیین الهی را در بین مردم رواج دهند.

محمد روزدار با مقایسه دوران پهلوی و دوران انقلاب اسلامی، گفت: با مراجعه به تاریخ و بیان خاطرات بزرگان به خوبی متوجه می شویم که سردمداران رژیم پهلوی در زمان حکومت خود به دنبال ثروت اندوزی و عیاشی بودند و مشکلات اخلاقی در خانواده های آنها زبانزد بود.

وی ادامه داد: انقلاب ما با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، حرکت خود را شروع و به با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و پیروی آحاد مردم به پیروزی رسید.

روزدار افزود: حضرت امام خمینی (ره) یکی از سلاله های پاک رسول خدا با اندیشه های  پاک اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه وآله وسلم) در قرن بیستم، حکومت الله برمردم را تشکیل داد، که ثمره این انقلاب موجب بیداری همه مظلومان و مسلمانان جهان شد.

رزمنده دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: کینه توزی های دشمنان  نسبت به انقلاب اسلامی  بخاطر این  بود، که  راه امام و خط امام  به آنها نه گفته است و اجازه نداد منافع کشور را استکبار جهانی به یغما ببرند.

وی ادامه داد: دشمنان با ایجاد فتنه های زیادی  می خواستند انقلاب اسلامی را ریشه کن کنند، که تا کنون بحمدالله با هدایت های امام راحل، رهبری  معظم انقلاب  و بصیرت آحاد مردم همه فتنه ها و نقشه های دشمنان نقش بر آب شده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار