خبرهای داغ:
حجت الاسلام غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه دریگان امنیت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه درجمع سربازان ولایت اظهارداشت که سپاه ستون چهل سالگی انقلاب است
کد خبر: ۹۱۰۷۴۷۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام امیرحسین غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان استراتژیک امنیت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت :یکي از دستاوردهاي ارزشمند و مهم انقلاب اسلامي، تأسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به فرمان بنيانگذار نظام اسلامي است. در اهميت اين دستاورد همين بس که علاوه بر آن که خود يکي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي است، حفاظت و صيانت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي را نیز به عهده دارد.


وی ادامه داد: حضرت امام خميني(ره) در تأثير و نقش سپاه فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود.» اين توصيف، نه از باب تعارف و مبالغه – که حضرت امام(ره) از اين شائبه‌ها مبرا بودند، بلکه با عنایت به نقشی است که از اولین روزهای ولادت این نهاد، در سخت‌ترين شرايط و روزهاي بحراني اوايل انقلاب، به عهده پاسدارانش قرار گرفت و از اين آزمون‌ها، موفق و سربلند بيرون آمدند، اين نقش‌آفريني تا امروز هم ادامه يافت.


غلامی خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره)، در دوم ارديبهشت 13٥8 طي فرماني به شوراي انقلاب اسلامي، تأسيس نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را رسماً اعلام نمودند و فعاليت‌هاي پاسداران که از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي آغاز شده بود، با اين فرمان در تشکيلات سپاه منسجم و هماهنگ گرديد. شوراي انقلاب نيز با تأسيس شوراي فرماندهي سپاه پاسداران، گام اساسي را در جهت سازماندهي اين نهاد برداشت.


وی بیان داشت: ملت جمهوری انقلاب اسلامی ایران  در جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی مدیون شب نخوابی های سپاه در داخل کشور ومرزها  وخارج مرزهای کشور اند.

ارسال نظرات