خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی‌کاربردی کازرون درگفتگو با بسیج:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کازرون گفت: علت تداوم انقلاب وجود ولایت فقیه در رأس نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۰۷۴۶۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، پیمان قرمزی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کازرون در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به نقش ولایت فقیه در به نتیجه رسیدن و پیشبرد انقلاب اسلامی، اظهار داشت: اگر نگاه کوتاهی به تاریخ معاصرمان بیندازیم مشاهده می‌کنیم که انقلاب های دیگری هم رخ داده اما چون ولایت فقیه در راس آن نبوده، ناموفق گردیده نظیر انقلاب مشروطه که با وجود علما و روحانیون اما به دلیل نبود ولایت فقیه به ثمر نرسید.

وی افزود: در طول۴۰ سالی که از عمر انقلاب می گذرد علت اصلی تداوم آن وجود ولایت فقیه در راس نظام است امام راحل فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کازرون با تاکید بر اینکه کارنامه ۴۰ ساله انقلاب نسبت به پیش از آن بسیار درخشان بوده و قابل مقایسه با قبل از آن نیست، گفت: بطور مثال از نظر صنعتی قبل از انقلاب ما رتبه ۶۴ جهان بودیم والان رتبه ۱۹ جهان هستیم، از نظر پزشکی ۴۳ بودیم الان رتبه ۱۰جهان هستیم،در تولید علم رتبه ۴جهان هستیم در اختراعات رتبه ۹۵بودیم الان رتبه ۲جهان هستیم.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: در حوزه فرهنگی پیشرفتهای خوبی داشته ایم البته هنوز نیاز به تلاش هست؛ از نظر اقتصادی هم پیشرفت داشته ایم اما دشمن سنگ اندازیهای هم داشته است که باید آنها را اصلاح کرد. ما الان در حال جنگ اقتصادی هستیم و به صورت کلی در بسیاری از شاخص ها جزو برترین کشورهای جهان هستیم.

قرمزی با بیان اینکه کار آمدی یعنی کار را به نتیجه رسانیدن، خاطرنشان کرد: متاسفانه دشمن با تبلیغات سوء روی افکار عمومی اثر می گذارد لذا تا حدودی برخی در نگاه اول به نقاط منفی و مشکلات دقت می کنند و کمتر به نقاط مثبت می نگرند .البته تا حدی هم طبیعی است چون مردم توقع دارند  که پس از ۴۰سال که از انقلاب گذشته دیگر مشکلی نداشته باشند اما باید بپذیریم که ما دشمن داریم.به فرموده مقام معظم رهبری دشمن بیدار است وشبانه روز فعالیت می کند بر ضد انقلاب لذا ماهم باید هوشیار باشیم و پوزه دشمن را به خاک بمالیم.

به گفته این عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کاززون، موقعیت جمهوری اسلامی موفقیت بسیار ارزشمندی است. دربسیاری از امور جمهوری اسلامی ایران حرف اول را در منطقه می‌زند و این را دوست و دشمن می داند و به آن اذعان دارد.

قرمزی تصریح کرد: ما در مسائل نظامی حرفهایی برای گفتن داریم وشمن به خوبی این را می داند وبه همین دلیل است که حمله نظامی نمی کند ،از نظر امنیت ما بحمدلله امن ترین کشور منطقه هستیم. ما حتی در معادلات منطقه سهم عمده ای داریم و همسایگان ما می‌دانند که در بسیاری از تصمیم گیریهای منطقه ای حضور و نظر ایران بسیار کارساز بلکه لازم و ضروری است.آینده هم به نفع ما وبهتر از کنون خواهد بود تا زمانی که مردم پشتیبان نظام باشند رهبری در راس باشد آینده ما هم تضمین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها