خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس در گفتگو با بسیج :
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس گفت: یکی از دستاورد‌هایی که در کانون توجه است تزریق روحیه خودباوری و ما می‌توانیم به مردمان کشور به خصوص قشر جوان هست.
کد خبر: ۹۱۰۷۴۶۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سجاد جباری دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس در گفتگو با خبرنگار بسیج در خصوص مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی بیان داشت: انقلاب اسلامی به دلیل ریشه گرفتن از دین مبین اسلام و از طرفی جامعیت این دین الهی که کاملترین دین رسیده به بشر بوده و در تمام زمینه های ممکن دارای برنامه و تئوری است، بسیار گسترده است؛

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس اضافه کرد: اگر بخواهیم یک آرمان را نام ببریم که به نوعی مابقی اهداف و آرمان ها را پوشش دهد باید به احیا تفکر اسلام سیاسی اشاره کنیم که در صورت تحقق صد در صدی این آرمان به صورت روتین سایر این آرمان ها یکی پس از دیگری درنوردیده می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی در منطقه و عرصه بین‌المللی گفت: در مسئله صدور انقلاب و قدرت منطقه ای ایران، به قدری هژمونی انقلاب اسلامی عیان شد که دشمن نیز وادار به اعتراف کرد، مثال بارز این موضوع هم تیتر هایی است که روزنامه های سرشناس غربی یکی پس از دیگری با مضامینی چون احیا مرز های امپراطوری ایران باستان است.

جباری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته اظهار داشت: دستاورد های انقلاب از نظر کمیت و کیفیت آنچنان زیاد است که نام بردن تک تک آنها از حوصله این فرصت خارج است؛ چه بسا بتوان به میزان یک دوره کامل کارشناسی برای موضوع محتوا تدارک دید؛

وی در ادامه افزود: یکی از دستاوردهایی که در کانون توجه است تزریق روحیه خودباوری و ما می توانیم به مردمان کشور به خصوص قشر جوان هست؛ که همین یک نکته به تنهایی آنچنان برکاتی برای این کشور داشته که تا سالیان سال از ثمرات آن منفعت کسب می‌کنیم و روز به روز بر شدت و وسعت آن افزوده می‌شود.

جباری با بیان اینکه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) همواره به دانشگاه و دانشجو یک نگاه ویژه داشته اند و نقش این قشر را در تحولات کشور بی بدلیل دانسته اند عنوان کرد: تاثیرگذاری این قشر در وقوع انقلاب و مدیریت حوادث و بحران های پس از آن از جنگ گرفته تا فتنه های ۷۸ و ۸۸ و ... بزرگترین شاهد این موضوع است.

وی در پایان ابراز داشت: بزرگترین دفاع از انقلاب، کمک به کارآمدی بیش از پیش انقلاب در تمام عرصه ها است که این ماموریت جز با توسل به مثلث علم، دانشگاه و دانشجو محقق نمی‌شود و اگر نسل سه و چهار انقلاب در دهه پنجم انقلاب از عهده این ماموریت به خوبی بربیایند هم بزرگترین دفاع را از انقلاب انجام داده اند و هم بزرگترین تهاجم و حرکت رو به جلو را رقم زده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها