مدیر دفتر سرود و موسیقی معاونت امور استان‌ها گفت: ۱۱۳ قطعه موسیقی و سرود با موضوعات مختلف، چهره‌های انقلابی و اقلیم‌های متفاوت تولید کرده‌ایم که ۶۰ قطعه آنها با نمره کیفی عالی در اختیارصداوسیما قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۱۰۷۴۲۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدعباس فاطمی، رئیس مرکز سیمای استان‌ها درباره برنامه‌های شبکه‌های استانی در بزرگداشت چهل سالگی انقلاب، با اشاره به فعالیت‌های مراکز استانی عنوان کرد: سیمای مرکز استان‌ها با راهبردهایی که در ستاد چهل سالگی طراحی شد، دست به اقداماتی زد. ما بعد از ۴۰ سال آرشیو مراکز استانی را در حوزه فیلم، عکس، صدا و.‌.. به‌روز کردیم. ۱۱ هزار عنوان برنامه برای چهل سالگی انقلاب تولید شد چون بخشی از مردم انقلاب را درک نکردند و بیشتر هم در برابر عملیات روانی جنگ نرم قرار دارند برخی از آنها که وارد برنامه سازی شدند خودشان بیان کردند که درگیر اتفاقات و جریان‌های انقلاب شده اند. ما نگاهمان را از داخل تهران به شهرستان‌ها و چهره‌های ملی معطوف کردیم.

 

وی ادامه داد: ۳۳ سریال را برای ساخت پیش بینی کردیم که چهار سریال آماده شده است که شامل بانوی سردار، گنج راه شیری، جلال و روزهای بیقراری ۲ است. همچنین در نظر داریم به چهره‌هایی مثل آیت الله طالقانی، مرضیه دباغ و شهید بهشتی بپردازیم که جلسات آنها در حال برگزاری است.

وی اعلام کرد: سریال ۳۰۰ قسمتی مادر به کارگردانی فریدون حسن پور اگر اولین قسط آن واریز شود آخر بهمن وارد پیش تولید می‌شود. مستندهایی به مرحله تولید رسیده است که از میان آنها، بیش از ۸۰۰ اثر به معاونت امور استان‌ها رسید که با بودجه‌های کم تولید شدند. برای حل چالش‌های شهدای مدافع حرم مستندهایی را تولید کردیم که اذهان عمومی را اقناع کرد و امروز جامعه خوشحال است که تهدیدات دشمنان در کیلومترها آن طرف تر از مرزهای ایران پاسخ داده می‌شود.

وی عنوان داشت: انیمیشنی درباره یک شهید ۱۴ ساله در اردبیل و انیمیشن‌های دیگری در دو استان دیگر در دست تولید داریم. ما ۴۰ سریال انقلابی را بازسازی کردیم که مربوط به یکی دو دهه اخیر است و در مراکز استانی پخش شد. همچنین ۲۰۰ عنوان از برنامه‌های تولیدی ما در شبکه‌های ملی در حال پخش است.

سید حمیدرضا حسینی مدیر دفتر سرود و موسیقی معاونت امور استان‌ها نیز در پایان گفت: ما ۱۱۳ قطعه موسیقی و سرود با موضوعات مختلف، چهره‌های انقلابی و اقلیم‌های متفاوت تولید کردیم که ۶۰ قطعه از آنها با نمره کیفی عالی در اختیار شبکه‌های رادیویی قرار گرفته است.در بخش تلویزیونی نیز ۵۴ اثر تولید شد که ۴۱ اثر در اختیار شبکه‌های تلویزیونی استانی، سراسری و برون مرزی قرار گرفت که با کیفیت اچ دی و فول اچ دی تولید شده‌اند.

ارسال نظرات