یک مدرس دانشگاه گفت: انقلاب اسلامی از مکتب فاطمیه سرچشمه گرفته است و برای تحقق همان ارزش هایی که حضرت زهرا(س) قیام کردند به پا خواسته است، دشمنان مکتب فاطمی، همان دشمنان مکتب امام خمینی هستند و برنامه های فجر فاطمی باید خروجی‌اش، تقویت جبهه ولایت با ساخت و تربیت نیروهای انقلابی همراه باشد.
کد خبر: ۹۱۰۷۴۲۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ روح الله معظمی مدرس دانشگاه جامع علوم و احادیث دینی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: آن مولفه مهمی که امروز این انقلاب را به چهل سالگی خود با این عظمت پیشرفت ها و دستاوردها رسانده است وابستگی فکری و عملی روزافزون امت با ولی امر مسلمین می باشد که همواره در رأس حملات دشمنان داخل و خارج بوده است.

وی افزود: ظرفیت ولایی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث شده این کشور همواره از گردنه های پر پیچ و خم و نقشه های شیطانی رژیم های ظالم و مستکبر سرافراز بیرون بیاید و در حقیقت تفکر ولایت مطلقه فقیه همواره در طول این چهل سال تمام تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است.

این سخنران برتر کشوری اظهار داشت: ولایت فقیه محور بقا و استحکام نظام اسلامی است و آنچه تمام نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد و توطئه ها را به خودشانت بازگرداند تفکر ولایت فقیه است که باید از آن پاسداری شود.

این محقق دینی تأکید کرد: یکی دیگر از ظرفیت های انقلاب اسلامی "مردم سالاری دینی" بودن آن است که باعث شده مردم در تمام صحنه های انقلاب خودشان نقش آفرینی کنند و بزرگ ترین پشتیبان انقلاب اسلامی مردم مستضعف هستند که با فرهنگ فاطمی و علوی در برابر فشارهای اقتصادی دشمن، ایستادگی می کنند.

وی افزود: بانوان ایرانی با تأسی از حضرت صدیقه کبری(س) همواره در طول این چهل سال نقش موثر خود را در دفاع از ارزش ها ثابت کرده اند و امروز در تربیت نسل های پاک و متعهد رسالت مهمی بر عهده دارند که همان فرهنگ فاطمی و علوی را در نسل های آینده تقویت کنند و نگذارند این چراغ پر فروغ خاموش شود.

استاد معظمی تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر باید محتوای برنامه‌ها رنگ و بوی فاطمی داشته باشد و تربیت فاطمی نسل سوم و چهارم در دستور کار تمامی نهادهای متولی قرار گیرد،الگوی فاطمه زهرا(س) باید در پنجاه سال آینده انقلاب اسلامی بیشتر استفاده شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی تداوم و امتداد راه اهل‌بیت (ع) است و در برنامه ها باید از فاطمیه و دفاع جانانه آن بانوی بزرگوار اسلام از حریم ولایت و اسلام سخن بگوییم و آن را در نسل جدید انقلاب نهادینه کنیم و در حقیقت از این فجر فاطمی را ظرفیتی برای تربیت نسل جدید انقلاب بدانیم و بهره کافی ببریم.

این استاد برتر دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی از مکتب فاطمیه سرچشمه گرفته است و برای تحقق همان ارزش هایی که حضرت زهرا(س) قیام کردند به پا خواسته است، دشمنان مکتب فاطمی، همان دشمنان مکتب امام خمینی هستند و برنامه های فجر فاطمی باید خروجی‌اش، تقویت جبهه ولایت با ساخت و تربیت نیروهای انقلابی همراه باشد.

ارسال نظرات