سرهنگ عسگری در یادواره شهدای شهرک ولیعصر(عج):
فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: باید عشق و علاقه و محبتی که به اهل بیت(ع) و اسلام عزیز در دل های ما نهادینه شده است را محافظت کنیم و نگه داریم و نگذاریم با ابزارهای شیطانی و برنامه های استکباری دشمنان این عشق و علاقه کم شود و یا خدای ناکرده از بین برود که در این صورت مدیون مادران خود هستیم.
کد خبر: ۹۱۰۷۳۹۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار عسگری فرمانده سپاه ناحیه اراک در یادواره شهدای شهرک ولیعصر گفت: در ایام فاطمیه خیلی سخت است از شهدا حرف بزنیم چون همه یاد مظلومیت حضرت زهرا(س) می افتند.

وی افزود: شهدای مدافعین حرم برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام ناب محمدی در صحنه های نبرد حضور پیدا کردند و در حقیقت شهدای مدافع حرم از بصیرترین افراد عصرکنونی هستند که باید در جهت ادامه راه آنها تمام توان خود را به کار ببندیم.

فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار داشت: اگر در میدان حق و دفاع از ارزش ها و دین مبین اسلام باشیم اهل بیت(ع) خودشان ما را یاری می کنند و آنها خودشان یاران خود را جمع می کنند که اینها همه متأثر از این است که مادران ما عشق و محبت اهل بیت(ع) را در دل های ما رشد داده اند و این محبت اهل بیت افغانی و ایرانی ندارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید عشق و علاقه و محبتی که به اهل بیت(ع) و اسلام عزیز در دل های ما نهادینه شده است را محافظت کنیم و نگه داریم و نگذاریم با ابزارهای شیطانی و برنامه های استکباری دشمنان این عشق و علاقه کم شود و یا خدای ناکرده از بین برود که در این صورت مدیون مادران خود هستیم.

ارسال نظرات