خبرهای داغ:
در گرامیداشت چهل سالگی انقلاب،

یادواره ۶۵ شهید شهرک البرز شاهرود+ تصاویر

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،یادواره ۶۵ شهید شهرک البرز شاهرود به همت پایگاه شهید آوینی حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۳۸۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یادواره ۶۵ شهید شهرک البرز شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران و امام جمعه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و جانشین سپاه ناحیه شاهرود و سایر مسئولان در مسجد الهادی این شهرک برگزار شد.
در این مراسم که با نمازجماعت مغرب و عشا و قرائت قرآن توسط قاری ممتاز استانی سیدیوسف حسینی آغاز شد، در ادامه گروه تواشیح سائل الزهرا به اجرای برنامه پرداختند و کلیدی در مورد شهدا پخش شد و کربلایی علی اکبر نظری به مرثیه خوانی در وصف شهدا و حضرت زهرا(س) پرداخت و حجت الاسلام زارعی به ایراد سخن در باب دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت.
این مراسم به همت پایگاه شهید آوینی حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) و امام جماعت و هیئت امنا مسجد الهادی به یاد شهدای این شهرک از جمله شهیدان: نعمت فتحی، حسین غنیمت پور، محمدرضا طهماسبی، عباس سرکاری، ابوالقاسم نجف زادگی، حسین شاطری، علی محمدی، حسنعلی محمدیان، حسین غنچی و محمد محمدی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها