خبرهای داغ:
برگزیده کتاب سال حوزه:

بصیرت و تزکیه نفس خنثی کننده فتنه داخلی

برگزیده کتاب سال حوزه گفت: فتنه داخلی ایران بسیار اهمیت دارد که این فتنه بصیرت و تزکیه نفس می خواهد که باید بینش سیاسی اجتماعی خود را افزایش دهیم.
کد خبر: ۹۱۰۷۳۷۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام عبدالرسول کشمیری در یادواره ۵۰ شهید محله مصلی شاهرود در مسجد سجادیه با بیان اینکه بعد از شکست امویان در آندلس به سمت آمریکا رفتند و این کشور را تسخیر کردند افزود: دین مانع اصلی کار آنها بود و نخبگان خود را در علوم انسانی فرستادند و ایسم ها را ایجاد کردند و کمونسیت ها دین افون توده هاست و در اروپا وحی را زیر سوال بردند و دریافت های لطیف را به جامعه تزریق می کند و همه درست می گویند و دین در کنج خلوت به درد افراد می خورد.
وی خاطر نشان کرد: حکومت اسلامی را امام تشکیل داد و این یعنی تمام شدن پنج قرن حکومت استکبار و توطئه های دشمنان بر علیه نظام اسلامی شروع شد و غائله ها را ایجاد کردند و ترورها و کودتا را ایجاد کردند و جنگ را به راه انداختند.
این معلم و استاد دانشگاه مشهد ادامه داد: کشور ما بعد از جنگ جذابیتی در جهان نداشت و اشرافیت در کشور بویژه در مسئولین رخ داد و در سال ۱۳۸۴ اتفاقی که افتاد، بدنه وزرا دولت تفکر انقلابی داشتند و کشور در ساخت و ساز افتاد و در مدت چند ماه ما انرژی هسته ای با غنی بیست درصد رساندیم که در آمریکا سی سال طول کشید و صنعت هسته ای بسیار پیچیده است.
وی با اشاره به رشد علمی ایران در سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷ که تا رتبه های چهار و پنج دنیا گفت: ما با رشد تکنولوژی سبب اقتدار در دنیا شدیم و ‌مردم دنیا دیدند ما با اینکه در تحریم هستیم در مقابل استکبار ایستاده ایم و این‌همه پیشرفت کردیم و انقلاب ما صادر شد و منطقه به هم ریخته و آمریکای جنوبی هم به هم ریخته و آفریقا را بهم ریخت و فهمیدند اگر این وضعیت ادامه پیدا کند کار استکبار تمام است.
وی با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: بیداری اسلامی به نفع آمریکا مصادره شد و کشورهای انقلابی متوقف شد به علت فتنه ۸۸ و تحریم های سنگین که بر علیه ملت درست شد و اختلافاتی که در دولت های ما کشیده شده و نبرد ما با دشمنان شده نیز تمام عیار اقتصادی.
کشمیری با بیان اینکه تافلر در کتاب خود به عنوان موج سوم اظهار کرد: موج اول با جنگ است که ژاپن نمونه آن است که کاپیتولاسیون در آنجا اجرا شده است و الان هم هست و موج سوم تهاجم هجمه تمام عیار اقتصادی است و امروز موج سوم کشور ما را فراگرفته است.
وی با بیان اینکه قدرت سخت و نرم جمهوری اسلامی، آمریکا را در سوریه زمین گیر کرده است گفت: فتنه داخلی ایران بسیار اهمیت دارد که در آخرالزمان ممکن است اسلام را زمین گیر و سفیانی را غدر کند و این فتنه بصیرت و تزکیه نفس می خواهد که باید بینش سیاسی اجتماعی خود را افزایش دهیم.
در این یادواره شهدا کلیپی از سخنان رهبری پخش و مداح اهل بیت محمدرضا اسلامی به مرثیه خوانی پرداخت.
این یادواره با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان و امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه و شهردار و تعدادی از مسئولین شهرستان به یاد ۵۰ شهید مصلی و کمربندی پایین از جمله شهیدان: علیرضا آقایی، علی اصغر بوجاری، محمداسماعیل کریمی، بهرام اکبری، کاظم حیدریان، غلامرضا خسروجردی، ناصر بیاری، علیرضا آشوری، اسماعیل بهروزی، علیرضا رضایی، خسرو فریدنیا، حسن عبدالرحیمی و حسین رنجبر برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها