خبرهای داغ:
پیشکسوت دوران انقلاب با بیان اینکه ریشه انقلاب در دل مستضعفین عالم است گفت: زمانی انقلاب بذری بود که امام در دل مردم کاشت و امروز به نقطه ای رسیده که رئیس جمهور آمریکا می گوید ۷هزار میلیارد دلار در منطقه هزینه کردیم و کشته ها دادیم و عراق را تقدیم رهبر ایران کردیم.
کد خبر: ۹۱۰۷۳۷۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، سردار غلامرضا احمدی فرمانده سابق سپاه قم صبح امروز در جلسه روشنگری و بصیرت افزایی در جمع بسیجیان بیرجند اظهار داشت : باید قدم در راه شهدا برداریم. شهدایی که با گوشت و استخوان خود در برابر دشمن ایستادند و عزت این کشور را حفظ کردند و ما امروز در پر غوغا ترین منطقه عالم در امنیت و آسایش زندگی می کنیم. از خون شهدا غافل نشویم و بر خون شهدای مدافع حرم پا نگذاریم.

وی به رکن فراموش شده انقلاب اشاره کرد و افزود: "تا مرز عصمت" عنوان کتابی مربوط به کرامات امام است. امام در سال ۵۸ به مسئولین خطاب کردند که فکر معیشت مردم باشید.

 احمدی خاطرنشان کرد: پایین آوردن تراز نظام به مشکلات معیشتی کشور ما را به جایی پایین می آورد که به مصیبت دوران ائمه اطهار علیهم السلام گرفتار می شویم.

وی یادآور شد: در زمان رژیم پهلوی که حکومت نظامی در جامعه حکم فرما بود و دولت بختیار دستور کودتا دادند در آن دوران خفقان و تهدید امام ما را با جرأت به جایی می رساند که مشکلات و گرفتاری ها از جامعه رخ برمی بندد.

 این پیشکسوت دوران انقلاب با اظهار گلایه  از بچه انقلابی ها  تصریح کرد: امروز بچه حزب الهی ها کم توجه به فرمایشات رهبری دارند و طبق آمار کمتر از یک درصد آنان یکبار سخنان رهبری را می خوانند. فرمایشات رهبری دستورات اداره مملکت است و آنچه ایشان می فرمایند لازم الاطاعه و لازم الاجراست.

وی بیان داشت: رهبر انقلاب در جمع های مختلف مردم فرمودند راهتان را از دل صحیفه نور پیدا کنید و ده بار فرمودند مکرر وصیت نامه امام را بخوانید. امام(ره) فرمودند "  شک ندارم انقلاب ایران از همه انقلاب های عالم جداست و انگیزه انقلاب تردید نیست تحفه الهی و امداد غیبی است که از عرش به ملت مظلوم غارت زده ما وارد شده است."

احمدی با بیان اینکه جامعه تشنه تفسیر کلام امام است که وظیفه عالمان و انقلابیون است ادامه داد: همچنین در وصیت نامه معمار کبیر انقلاب اسلامی می خوانیم " آنچه شما ملت شریف برای آنچه خواستید و جان و مال نثار می کنید ارزشمندترین مقصد و مقصودی است که از صدر عالم تا ابد ارزشی همانند آن نخواهد بود".

وی با بیان اینکه این تعریف امام از انقلاب با شرایط امروز که در جمهوری اسلامی ۳هزاد میلیارد اختلاس و دزدی از بیت المال است و برخی آقا زاده ا انبارها را بالا می کشند در تضاد است تصریح کرد: اینها به جمهوری اسلامی و شهدای مظلوم راه حق مربوط نمی شود بلکه همه مسئولین نظام را ملت انتخاب کردند.

وی خطاب به مردم ایران اضافه کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شورای خبرگان و رئیس جمهور را خودتان انتخاب کرده اید حالا میگویند چرا رهبری کاری نمیکند.

پیشکسوت جهاد و مقاومت تصریح کرد: آیا تاوان اشتباهات و بد مدیریتی ها در برخی بخش های نظام را رهبر باید بدهند؟  آیا جور افراد بی عرضه و کم کاری ها را رهبری باید بکشند؟ همینطور که ایشان دخالت مستقیم ندارند عده ای رهبری را دیکتاتور می خوانند.

وی اظهار داشت: چهل سال انقلاب تمام شد و وارد دهه پنجم انقلاب می شویم .  آمریکایی ها در این سالها از هر جنایتی برای سد راه انقلاب کوتاه نیامدند اما نتوانستند و به قول رهبری ما زمانی که ترکه ای بودیم نتوانستند از ریشه جدا کنند حالا که درخت تنومند انقلاب ریشه قوی تر از ایران در عراق و سوریه و یمن و غیره دارد.

احمدی با بیان اینکه ریشه انقلاب در دل مستضعفین عالم است گفت: زمانی انقلاب بذری بود که امام در دل مردم کاشت و امروز به نقطه ای رسیده که رئیس جمهور آمریکا می گوید ۷هزار میلیارد دلار در منطقه هزینه کردیم و کشته ها دادیم و عراق را تقدیم رهبر ایران کردیم.

وی خاطرنشان کرد: به رغم میل آمریکا از اشغال مرزهای ایران امروز نیروهای ما پشت مرزهای اسرائیل هستند و نشان از بی عرضگی دشمنان است که ما توانستیم در مرزهای آنها ورود کنیم با وجود مشکلات که در داخل داریم و حضور ضد فرهنگی دشمن در تبلیغات و فضای مجازی دستاوردهای انقلاب را کمرنگ می کنند.


فرمانده سابق سپاه قم افزود: ما برای تجهیزات دفاعی نظامی و موشکی از احدی اجازه نمی گیریم و بعد از ۵ سال از برجام رئیس جمهور اروپایی انگار اصلا تفاهمی نبوده است و می گویند باید FATF را قبول کنید تا پولهای شما را آزاد کنیم و تحریم ها را برداریم.

وی عنوان داشت: چه مرضی به بدنه جامعه ای که پیغمبر بنیان آن را ریخته بود که بعد از ۵۰سال از رحلت رسول الله مسلمانان سر فرزند رسول الله را بریدند و آب از آب تکان نخورد. رهبری فرمودند از این مرض بترسیم که اگر غفلت کردیم دشمن می تواند ما را از پای در آورد. و اینکه  امروز عده ای در اتوبوس شهر مشهد می گویند خدا رضا شاه خدا را رحمت کند ما تقصیر داریم.

سردار احمدی بیان داشت: برای دفاع از ارزش های انقلاب باید قرارگاه تشکیل دهیم مانند قرارگاه جنگ تحمیلی این خواسته رهبر است امام جماعت را تشویق کنید. قرارگاه برای جلوگیری از هجوم دشمن در برابر ارزش های اسلام و انقلاب ضرورت امروز است.

وی اظهار داشت: به برکت انقلاب ما دستاوردهای علمی زیادی داریم که با کمک جوانان خودمان بدست آوردیم. اگر غفلت کنیم روزی می گویند مگر علی نماز می خوانده که در محراب شهید شده است. خطر را باید بگوئیم اگر نگوییم درب خانه ما را می زنند و کاری که با ناموس مسلمین در موصل و سوریه کردند تکفیری ها در ایران می کنند. 


پیشکسوت دفاع مقدس با بیان اینکه مغز اتاق فکر امریکا پشت سر داعش است افزود: منشأ مشکلات داخلی بخشی از تحریم های آمریکا و بخشی از مدیریت نادرست است. از همه مجموعه ها حتی سپاه هم بخواهید چرا کارشان را درست انجام ندادند. اگر سخن از سهم خواهی از انقلاب باشد که خانواده شهدا و مردم صاحب انقلاب هستند و  مسئولین، روحانیون و علما احساس مسئولیت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها