خبرهای داغ:
مسئول اسبق حفاظت اطلاعات سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) گفت: هوشیاری رزمندگان در مسائل حفاظتی زمینه‌‌ساز پیروزی رزمندگان انقلاب محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۷۳۵۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) برنامه گرامیداشتی به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و عملیات غرورآفرین والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) برگزار شد.

این برنامه به همت حفاظت اطلاعات و روابط عمومی لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) با حضور فرماندهان، پیشکسوتان کارکنان و مدیران این یگان عملیاتی در محل لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) برگزار شد.

سرهنگ محمد نادرالاصلی مسئول اسبق حفاظت اطلاعات سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) در این برنامه به جایگاه و عظمت سپاه پرداخت و اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جایگاه رفیعی در انقلاب اسلامی برخوردار است و رزمندگان این نهاد مقدس رشادت‌های فراوانی در طول 8 سال دفاع مقدس از خود نشان دادند.

وی فداکاری و ایثار پاسداری در سپاه را زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت دانست و درباره جایگاه حفاظت اطلاعات در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هوشیاری رزمندگان در مسائل حفاظتی زمینه‌‌ساز پیروزی رزمندگان انقلاب محسوب می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها