جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان گفت: رسالت خطیر نیروهای ارزشی و انقلابی تبیین و روشنگری در خصوص انقلاب و دستاوردهای چهل ساله آن است.
کد خبر: ۹۱۰۷۳۲۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال وبختیاری؛نهضت تبیین وروشنگری با موضوع دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اردل در نماز خانه ناحیه مقاومت این شهرستان برگزار شد.

محراب شفیعی در این نشست بیان داشت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با تمام توان درحال تضعیف جریان انقلاب، روحیه انقلابی مردم و القای شبهه ناکار آمدی نظام جمهوری اسلامی در چهل سالگی انقلاب هستند.

جانشین قراراگاه پیشرفت وآبادانی استان چهار محال وبختیاری عنوان کرد: دشمن با استفاده از قدرت رسانه ای خود و با دروغ پراکنی در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای، امیدوار است تا از این طریق به هدف دیرین خود در شکست نظام و انقلاب اسلامی دست یابد.

شفیعی افزود: رسالت خطیر نیروهای ارزشی و انقلابی در این برهه از تاریخ انقلاب ایجاب می نماید تا با تبیین و روشنگری در خصوص انقلاب و دستاوردهای آن در طول مدت چهل سال گذشته، مردم را نسبت به افق های پیش روی کشور و نظام اسلامی امیدوار نموده و شکست دشمن در عرصه را رقم بزنند.

ارسال نظرات