رییس اداره آموزش و پرورش مهاباد گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به جایگاهی دست یافته که توانسته به عنوان الگویی عملی، برای کشورهای اسلامی تبدیل شود.
کد خبر: ۹۱۰۷۳۲۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، کامبیز شاوله در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب که با حضور فرماندار، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسوولان اداری این شهرستان در مدرسه دخترانه شاهد برگزار شد، اظهار داشت:  امروز ایران اسلامی به پشتوانه مردم تاثیرگذاری خود را در جهان به اثبات رسانده و حضور مردم در جشن ها و برنامه های دهه مبارک فجر، تاثیرگذاری و کارآمدی این نظام الهی را بار دیگر به اثبات خواهد رساند.
وی ادامه داد: دهه مبارک فجر بهترین زمان برای اثبات کارآمدی نظام است و مردم و مسوولان وظیفه دارند دلایل این مهم را با بیان دستاوردهای مختلف انقلاب در عرصه های گوناگون تبیین و بازگو کنند.
شاوله یادآور شد: با وجود گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی هم اینک ایران بدون تکیه بر هیچ قدرت بین المللی پله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری می‌پیماید.
اجرای سرود انقلاب توسط گروه سرود دانش آموز و پخش گل و شیرینی در میان دانش آموزان از دیگر برنامه های مراسم گلبانگ انقلاب در روز 13 بهمن است.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظرات