نمایشگاه کتاب دهه فجر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با حضور فرماندار، امام جمعه و شماری از مسوولان در تالار وحدت مهاباد گشایش یافت.
کد خبر: ۹۱۰۷۳۱۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه و در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از 20 هزار جلد کتاب در چهار هزار عنوان برای علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.
قادر مرادی ادامه داد: در این نمایشگاه کتاب هایی با موضوع های تاریخ و ادبیات ایران، روانشناسی، کودک و نوجوان، مذهبی، هنر، ادبیات، آشپزی، فرهنگ و دایره المعارف، داستان و رمان با 50 درصد تخفیف به علاقه مندان و دوستداران کتاب عرضه می شود.
وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه هایی از این دست در زمینه کتاب علاوه بر ایجاد علاقه مندی به کتاب و مطالعه در جامعه باعث رونق بازار کتاب و ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری در این بخش می شود.
مرادی یادآور شد: این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و با همکاری انتشارات «زانکو» و «آژوان» برگزار شده است.
به گفته وی نمایشگاه کتاب دهه فجر در مهاباد تا 25 بهمن ماه برپاست و علاقه مندان از ساعت هشت تا 23 می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات