فرماندار بجستان بیان داشت: ایران محوری دارد به نام ولایت فقیه و تا وقتی که ما حول همین محور باشیم مصون و شکست ناپذیریم.
کد خبر: ۹۱۰۷۳۱۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ همزمان با جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در مدارس بجستان نواخته شد. مسئولان شهرستان بجستان با حضور در مدرسه امام خمینی (ره) شهر بجستان زنگ انقلاب را به صدا در آوردند.

در این مراسم حسین ابراهیمی به پیشرفت‌های کشور در طول چهل سال بعد از انقلاب جمهوری اسلامی ایران پرداخت و اظهار کرد: جنس پیشرفت در کشور ایران با بقیه کشور‌های منطقه و جهان متفاوت است زیرا که مردم ما بدون اتکا به بیگانه و در شرایط تحریم به پیشرفت رسیده اند و از این رو این خود زمینه‌ای شده است تا ایران در حوزه زیرساخت قوی و با حداقل تلنگری آسیب نبیند.

وی به فتنه‌های بعد از انقلاب پرداخت و گفت: با توطئه‌های دشمنان در کشور ما کم فتنه از ابتدای انقلاب تا به امروز رخ نداده است و یک فتنه از همه این فتنه‌ها برای هر کشوری بالاخص کشور‌های عربی کافی بود تا از هم بپاشد و قرص نانی در آنجا پیدا نشود ولی مردم ما با بصیرت و حضور در میدان نگذاشتند این انقلاب که برای آن هزینه‌ها کردند از دست برود. هجمه زیادی به این کشور شد، اما با شکست مواجه شدند و به این دلیل بود که ایران محوری دارد به نام ولایت فقیه و تا وقتی که ما حول همین محور باشیم مصون و شکست ناپذیریم.

فرماندار بجستان دانش آموزان و جوانان را آینده کشور دانست و تصریح کرد: روزی هم سن و سال‌های شما برای کشور جان خود را فدا کردند و  امروز شما باید در سنگر علم پیرور راه همین شهدا باشید؛ و هم چنین برای حفاظت از خودتان در فضای مجازی مراقبت کنید و با علم در این فضا حضور پیدا کنید تا راه حق را گم نکنید.

رئیس شورای تامین بجستان ضمن تاکید به انسجام و اتحاد همه تفکر‌های سیاسی در ایران و مردم عنوان کرد: انقلاب ما چهل ساله شد و این در حالی هست دشمن برای نرسیدن به این جشن سنگ تمام گذاشت و هزینه کرد و این هم به همت مردم، حضور و خروششان محقق شد و امروز بعد از چهل سال نیازمند اتحاد و انسجام بیشتر هستیم.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: حربه دشمن حربه اقتصادی است در دوران جنگ تجربه کردیم که با رهنمود‌های مقام معظم رهبری و با همکاری مردم از این مقطع هم عبور خواهیم کرد این آخرین راهی است که دشمن دارد که در این راه نیز شکست سختی خواهد خورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها