خبرهای داغ:

زنگ انقلاب در مدارس خوی نواخته شد

زنگ انقلاب با حضور باشکوه مسئولين، دبیران و دانش آموزان در مدارس خوی نواخته شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۳۰۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، آئین چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با نواخته شدن زنگ انقلاب به صورت نمادین در حضور امام جمعه و مسئولین خوی  به همراه خواندن سرود جمهوری اسلامی ایران توسط دانش آموزان در دبیرستان دخترانه شاهد تربيت شهرستان خوی برگزار شد.

حجت الاسلام شکوری در این جمع  استقلال و آزادی را مهمترین دستاورد نظام اسلامی عنوان کرد که مردم به واسطه این استقلال، اقتدار خویش را به رخ جهانیان می کشند.

امام جمعه خوی افزود: همانگونه که جوانان ما در گذشته حامی انقلاب بودند، جوانان امروز هم قطعا ادامه دهنده راه گذشتگان هستند.

وی اظهار داشت: قطعا دانش آموزان انقلابی ما با زندگی و سیره امام راحل عجین هستند و ارزش های انقلاب را چراغ راه خود قرار می دهند.

 امام جمعه خوی یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب را توجه ویژه به مسئله آموزش و فراگیری علم عنوان کرد و افزود: جامعه ایران را که تا سال 57 فقط 47 درصد باسواد داشت امروزه به برکت انقلاب اسلامی به مرز 97 درصد باسواد رسیده و همچنین مدارس تا دوردست ترین نقاط کشور گسترش یافته است.

وی در پایان  از دانش آموزان خواست با کسب علم و دانش، مهارت های زندگی را به بهترین نحو ممکن فرا بگیرند و راه را بر روی دشمنان داخلی و خارجی که قصد رخنه در میان جوانان و نوجوانان ایرانی دارند ببندند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار