خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت شهرضا خبر داد:

ایجاد اشتغال برای جوانان روستای امامزاده علی‌اکبر شهرضا

فرمانده سپاه شهرضا گفت: یک کارگاه تولیدی با همکاری و مساعدت مسئولان شهرستان شهرضا و بخشداری و دهیاری روستا برای اشتغال جوانان روستای امامزاده علی‌اکبر شهرضا، در اوائل سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۱۰۷۳۰۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸

سرهنگ جواد داستانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرضا اظهارداشت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای خدمت‌رسانی به مردم روستای امامزاده شاه سید علی اکبر(ع) شهرضا، کارکنان ستاد ناحیه مقاومت بسیج شهرضا در قالب اردوی یک روزه جهادی در این روستا حضور یافتند.

وی افزود: این اردوی یک روزه با هدف محرومیتزدایی و کمک به رفع معضل بیکاری در روند تعمیر و راه‌اندازی کارگاه تولیدی و اشتغالزایی در این روستا بود.

فرمانده سپاه شهرضا گفت: هدف از این برنامه کمک به تسریع در راه‌اندازی کارگاه تولیدی روستا بود که به همت قرارگاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرضا در حال اجرا است و در ادامه سایر گروه‌های جهادی بسیج نیز در روند بازسازی کارگاه وارد عمل می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال از طرف قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در نظر گرفته شده است، بیان کرد: این طرح با همکاری و مساعدت مسئولان شهرستان شهرضا و بخشداری و دهیاری روستا برای اشتغال جوانان، در اوائل سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

 

ارسال نظرات