خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود در گرامیداشت ایام الله دهه فجر با خانواده شهیدان اخوان، ابوذری، بیاری و قنبریان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۱۰۷۲۹۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود در گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی با خانواده‌های شهیدان ذبیح الله اخوان، علی ابوذری، ناصر بیاری، احمد و محمود قنبریان جهت تکریم از مقام شامخ شهیدان دیدار کردند.
در این دیدار‌ها محمدکرم محمدی با تاکید بر اینکه همه دستاورد‌های انقلاب مدیون خون شهدا و ایثارگری خانواده‌های آنان است گفت: اگر این ایثارگری‌ها نبود معلوم نبود این انقلاب چه سرنوشتی داشت و این ایستادگی‌ها امروز اقتدار انقلاب اسلامی را در جهان نشان داده است.
فرماندار شاهرود با تحلیل از صبر خانواده شهدا بر تداوم راه شهدا توسط همه مسئولین که خدمتگذار مردم هستند تاکید کرد.
در این دیدار‌ها خانواده شهدا نیز با خوش آمدگویی و ابراز خرسندی خاطراتی از شهید تعریف کرده و بر تداوم راه شهدا توسط مسئولین تاکید کردند.
در این دیدار‌ها با اهدا هدایایی از خانواده معظم شهدا تجلیل شد.
لازم به ذکر است شهید ذبیح الله اخوان در سال ۱۳۶۳ در درگیری با اشرار در بانه به شهادت رسید و شهید علی ابوذری از شهدای دانش آموز در سال سال ۱۳۶۵ در فاو عراق به شهادت رسید و شهید ناصر بیاری در نهم دی ماه سال ۱۳۵۷ به دست دژخیمان رژیم پهلوی در شاهرود شربت شهادت را نوشید و شهید احمد قنبریان در سال ۱۳۵۸ در درگیری با ضد انقلاب در گنبد به شهادت رسید و شهید محمود قنبریان نیز در سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین در رقابیه به شهادت رسید و تاکنون پیکر مطهرش به میهن بازنگشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها