خبرهای داغ:
یک کارشناس امور خانواده گفت: حضرت زهرا (س) بهترین الگو است.
کد خبر: ۹۱۰۷۲۶۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، در مراسمی که با حضور خواهران بسیجی در پایگاه عترت حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهراء (س) سپاه چالدران به مناسبت ایام فاطمیه برگزارشد مربی صالحین خواهران ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت فاطمه زهراء (س) در توصیف سیره ایشان گفت: حضرت فاطمه(س) یک الگوی کامل و بارز برای بانوان شیعه می باشند و خواهران و مادران ما باید از سیره عملی ایشان در تمام زمینه های زندگی الگوبگیرند و خود را به خصوصیات اخلاقی ایشان نزدیک تر سازند.
فاطمه اسدزاده افزود: دشمن از راه بدحجابی و ترویج غرب گرایی، سعی در نفوذ به بنیان خانواده ها و اجتماع دارد و ما باید آگاه باشیم و برای مقابله با فتنه های آخرالزمانی با الهام از زندگانی ائمه معصومین و حضرت صدیقه طاهره (ع) بتوانیم راه نفوذ فرهنگ بیگانه را به خانواده های مان ببندیم.
وی با تاکید بر لزوم رعایت واجبات دینی، تصریح کرد: نباید فقط در مشکلات مان به اهل‌ بیت (ع) توسل کنیم و در لحظات خوشی و راحتی، فرامین آن‌ها را از یاد ببریم بلکه باید در تمام لحظات زندگی پیرو آنان باشیم.
اسدزاده با اشاره به اهمیت نقش خانواده در شکل‌گیری شخصیت انسان‌ها، عنوان کرد: خانواده به شرط آموزش آموزه های دینی، انسانی فرزندان و تربیت صحیح آنان، مطمئن ترین سازمان و دانشگاه انسان سازی می تواند باشد.
وی اظهار داشت: امروز باید برای ارتقاء ارزش های دینی و اخلاقی جامعه اسلامی تلاش فراوان انجام دهیم آن هم درقدم اول با حفظ حیا، عفت، حرمت و حجاب از سوی ما بانوان مقدور خواهد بود.
انتهای پیام

 

ارسال نظرات