مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود از برگزاری فراخوان مسابقه بزرگ مترسک سازی از سران استکبار و صهیونیزم در شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۷۲۶۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
عباس اعتماد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری فراخوان مسابقه بزرگ مترسک سازی از سران استکبار و صهیونیزم در شاهرود افزود: برگزیده این مترسک ها در راهپیمایی 22 بهمن به آتش کشیده خواهند شد.
وی ضمن اشاره به برگزاری مسابقات مترسک سازی در شاهرود طی سال های گذشته و استقبال مردمی از این مسابقات، تصریح کرد: جشنواره مترسکهای استکباری امسال نیز به مناسبت دهه فجر با عنوان "مترسکهای استکباری درجشن چهلمین سال پیروزی انقلاب" برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.
مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود با اشاره به ارزیابی آثار توسط گروهی از هنرمندان افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره از محل شروع راهپیمایی شاهرود گردهم می آیند و سپس در پایان مراسم راهپیمایی مترسک ها به صورت نمادین توسط حاضرین به آتش کشیده خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: در پایان این جشنواره به 22 اثر برگزیده جوایز ارزنده و ویژه ای اهداء خواهد شد.
اعتماد با بیان اینکه "دشمن گفته بود ما چهلمین پیروزی انقلاب رانخواهیم دید و با حرکات موزیانه در صدد ایجادیاس وناامیدی درمردم بود ، تصریح کرد: مردم ولایتمدار کشورمان باهرتفکری با توکل بر خدا و روحیه انقلابی تا آخرین قطره خون از آرمان هایشان دست نخواهند کشید.
وی در پایان با اشاره به اینکه این برنامه هرسال با همت هنرمندان بسیجی برگزار می شود، اظهار داشت: حمایت های فرماندار، شهردار، فرمانده سپاه ناحیه، اداره فرهنگ و ارشاداسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات شاهرود در راستای برگزاری این گونه جشنواره ها قابل تقدیر است.
اعتماد گفت: برگزاری جنگ شادی و جشن انقلاب همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی در مدارس این شهرستان از دیگر برنامه‌های کانون بسیج هنرمندان شاهرود در ایام‌الله دهه فجر است وهمچنین گروهی از هنرمندان نقاشی نیز در مسیرهای راهپیمایی پرچم ایران را بر دست و روی کودکان علاقمند نقش خواهند کرد.
وی از اجرای یک برنامه نمایشی در آغاز راهپیمایی خبرداد و گفت: نمایش خیابانی مناسب با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) نیز درحاشیه راهپیمایی برگزارخواهدشد
ارسال نظرات
پر بیننده ها