در نشست فعالان فضای مجازی در آستانه مطرح شد:
نشست با فعالین فضای مجازی شهرستان آستانه اشرفیه با حضور فرماندار ،رییس پلیس شهرستان و مسئولین مربوطه درسالن فرمانداری شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۲۳۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، نشست با فعالین فضای مجازی شهرستان آستانه اشرفیه با حضور فرماندار ،رییس پلیس شهرستان و مسئولین مربوطه درسالن فرمانداری شهرستان برگزارشد.

مهدی سرفراز از شورای هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با بیان اینکه فضای مجازی همانند یک اقیانوس مواج است به فرمایش حضرت آقا اشاره داشت وافزود: فضای مجازی هم تهدید است و هم فرصت " فضای مجازی همانند یک اقیانوس مواج است که به جای فیلترینگ می بایست آموزش سواد رسانه ای داشته باشیم.

سرفراز با بیان اینکه اگر فضای مجازی تنها بعنوان یک ابزارکه مردم را با ان سرگرم کنیم ، خطاست گفت: رسانه باید جریان ساز باشد در راستای مسایل فرهنگی ،اجتماعی و.....و ارزشهای انقلاب اسلامی باشد چرا در حال حاضر حاکمیت بارسانه است و به عنوان حکومت ودولت است و اگر برای سرگرم کردن مردم باشد خطاست.

سرفراز فضای رسانه را فرصت دانست وافزود:برخی مطالبات شهرستان اعم از فرهنگی اقتصادی از طریق این رسانه که راحترین راه می باشد ،انجام می شود وبهتر است که از این فضا به عنوان بستر استفاده شود ، باید جریان ساز باشد در راستای مسایل فرهنگی ،اجتماعی و.....و ارزشهای انقلاب اسلامی باشد.

وی درپایان خواستار نظارت مخوصا نهاد اصناف وهمت شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص تخطی ها وترویج مدل های غربی شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات