سردار حق‌طلب در گفتگو با «بسیج»:
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: انقلاب اسلامی ایران، قدرتش را از مردم دارد و به همین دلیل است که دشمن جرات حمله به کشورمان را ندارد.
کد خبر: ۹۱۰۷۲۳۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹

سردار احمد حق طلب رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه استکبار جهانی از قدرت و نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه و جهان وحشت دارد گفت: امروز عربستان در باتلاقی که به واسطه جنگ با یمن ایجاد کرده، در حال غرق شدن است و جز کشتن زنان و کودکان یمنی به چیزی دیگر دست نیافته است و بی تردید سرانجام، بینی آل سعود به خاطر جنگ افروزی هایش به خاک مالیده خواهد شد.

 

وی ادامه داد: آرمان های انقلاب اسلامی ما رو به جلوست و امروز در منطقه، مقام معظم رهبری بیشترین سهم را در مدیریت تحولات به دست دارد و کل دنیا به نقش بزرگ رهبر ایران در تحولات به خوبی واقف هستند.

 

سرار حق طلب خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، قدرتش را از مردم دارد و به همین دلیل است که دشمن با تجربه ای که از شکست در دوران دفاع مقدس با ملت ما دارد، از طریق جنگ سخت با ما وارد جنگ نمی شود و با روش های مختلفی همچون جنگ اقتصادی و جنگ نرم و ... تلاش دارد که انقلاب اسلامی را در جهان تضعیف کند اما تا به امروز موفق نشده و نخواهد شد.

ارسال نظرات