مسئول سابق سازمان بسیج علمی و فناوری با بیان اینکه بسیج نقش آگاهی بخشی به مردم درباره پروژه نفوذ دارد، گفت: پروژه نفوذ، امري بديهي است و كساني كه اين واقعيت را نمي ببيند، بايد در ابزارهاي شناختي خود بازنگري كنند.
کد خبر: ۹۱۰۷۲۲۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

حسین قدیانی مسئول سابق سازمان بسیج علمی و فناوری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه بسيج به لحاظ كيفيت نيروي انساني، عمدتاً در برگيرنده  تركيبي از مجموعه هاي مخلص، مومن و متعهد به انقلاب اسلامي است، گفت: چنين مولفه هايي به سازمان بسيج مستضعفين موقعيت و توانمندي خاص و برجسته اي در امر مبارزه با نفوذ دشمن مي بخشد.

وی با اشاره به هجمه های دشمن در طول سال های اخیر نسبت به سپاه و بسیج افزود: متاسفانه در طول سال هاي اخير، جرياناتي با متهم كردن ارزشي ها به افراطي گري، به  دنبال خدشه وارد كردن به اصول اصلي انقلاب هستند و با این اقدامشان به سمت خواسته های دشمن قدم بر می دارند که نیاز است که در نوع رفتار و راه خودشان بازنگری انجام دهند.

 

 

قدیانی در پایان با بیان اینکه بسیج نقش آگاهی بخشی به مردم درباره پروژه نفوذ دارد، خاطر نشان کرد: پروژه نفوذ، امري بديهي است و كساني كه اين واقعيت را نمي ببيند، بايد در ابزارهاي شناختي خود بازنگري كنند.

ارسال نظرات