رئیس سازمان تعزیرات:

​تلاش سازمان تعزیرات در سال آینده، تقویت سخت افزاری و نرم افزاری است

​معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست هم اندیشی با رئیس و مدیران سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، یکی از اهداف این سازمان در سال آینده را تقویت سخت افزاری و نرم افزاری این سازمان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۰۷۱۷۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست هم اندیشی با رئیس و مدیران سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با هدف هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص طرح های نظارتی مشترک، گفت: شرایط ویژه اقتصادی و متغیرهای سال جاری و اواخر سال ۹۶ هماهنگی بیشتر هر دو سازمان را می طلبد.

وی با اشاره به هماهنگی و تعامل خوب دو سازمان در سال جاری، اظهار داشت: بخش مهمی از فعالیت های پرونده ای و سیاست گذاری های مهم سازمان تعزیرات متاثر از سازمان حمایت و ادارات کل صنعت، معدن و تجارت در استان ها است.

انصاری تاکید کرد: تلاش سازمان تعزیرات در سال آینده معطوف به تقویت سخت افزاری و نرم افزاری است که به کیفی کردن امور و بهبود رسیدگی منجر می شود و این اهداف در راستای تلاش دولت در کنترل بازار و احقاق حقوق مردم صورت می پذیرد.

در ادامه این نشست عباس تابش معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، گفت: در تعطیلات نوروزی، ماه مبارک رمضان که مراجعات مردم به بازار بیشتر می شود و احتمال افزایش سودجویی و تخلف هست؛ هماهنگی های لازم برای اجرای برنامه های مشتریک انجام می شود.

وی افزود: هماهنگی در اجرای احکام پرونده های صنفی در کنترل بازار و بهره گیری از قوانین موجود با رویه های اصلاحی شدنی و اجرایی است.

در ادامه این نشست، معاونین و مدیران کل هر دو سازمان به بیان نقطه نظرات خود برای بهبود عملکرد دو سازمان در حوزه وظایف و اختیاراتشان پرداختند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار