نماینده ولی فقیه در استان سمنان:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه سپاه همراه مردم و رهبری است گفت : سپاه امید نظام و مردم است.
کد خبر: ۹۱۰۷۱۵۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با پرسنل حفاظت اطلاعات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه سپاه یکی از نهادهای مهم و امید آفرین در کشور است گفت: سپاه همیشه در خدمت نظام و مردم بوده و کار شما برای مردم امید به آفرین است.
وی با اشاره به اینکه سپاه همیشه در جامعه خوش نام بوده و البته کار شما بسیار دشوار است افزود: این مسئولیت در محضر شما امانت است و باید خوش نامی سپاه توسط شما پاسداران با عمل نیک حفظ شود.
وی با بیان اینکه امروز همه ی نظام مخصوصا سپاه همراه رهبری هستند گفت : عواملی که مردم را به آینده امیدوار می کند نهاد های انقلابی هستند.
آیت الله شاهچراغی گفت : باید نام نیروهای اطلاعات را سربازان گمنام جمهوری اسلامی دانست.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: کار شما بسیار مهم است و اخلاص در عمل باید سرلوحه کار شما قرار گیرد.
وی با بیان اینکه صداقت در کار نیروهای اطلاعات بسیار مهم است افزود: کاری ماندگار است که برای خدا باشد و نیاز است تا نیت و عمل شما همراه با صداقت باشد تا ماندگار شود.
سرهنگ حسین امامی مسئول حفاظت اطلاعات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این دیدار گفت : روز ۲۰ بهمن به عنوان روز حفاظت اطلاعات سپاه نامگذاری شده است.
وی افزود: وظیفه ی حفاظت اطلاعات سپاه پیشگیری، کشف و شناسایی فعالیت های دشمن و جلوگیری از نفوذ جرایانات سیاسی مخرب و نفوذ در کشور است.
حجت الاسلام حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه یکی از شاخصه های مهم سپاه حفاظت است گفت: این نهاد با تمام قوا در جهت وظایف خود در استان در حرکت است.

سپاه امید نظام و مردم است

سپاه امید نظام و مردم است

ارسال نظرات
پر بیننده ها