خبرهای داغ:
مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) گفت: طبق گزارش تحلیل آماری حوادث راه آهن، موفق به کاهش آمار فراوانی و شدت حوادث ریلی در سال جاری ومیانگین پنج ساله اخیر شده ایم.
کد خبر: ۹۱۰۷۱۴۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرشاد زاد خور اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف ما تلاش برای افزایش ایمنی در تردد قطار‌ها می‌باشد و در همین راستا طی ده ماهه اول سال جاری در کاهش آمار فراوانی و شدت حوادث راه آهن نسبت به سال گذشته و میانگین پنج ساله، این اداره کل رتبه دوم راه آهن سراسر کشور را به خود اختصاص داده است.
زادخور افزود: ایمنی و تردد بیش از صد رام قطار مسافری وباری در شبانه روز با تلاش مستمر جهت تامین ایمنی ریلی و اقداماتی همچون اهمیت به آموزش، دقت واجرای دقیق مقررات ومراقبت‌های ویژه شبانه روزی، ایمن سازی گذرگاه ها، احداث گذرگاه‌های غیر همسطح در حوزه استحفاظی، برگزاری جلسات و دوره‌های مختلف ایمنی سیر وحرکت، استقرار سیستم مدیریت ایمن (SMS)، آموزش حاشیه نشینان و همسایگان راه آهن، اهتمام در جهت رفع نواقص مشاهده شده در بازرسی‌های مستمر فنی کمیسیون‌های عالی و کمیسیون‌های داخلی فراهم شده است.
زاد خور در ادامه توضیح داد: شاغلان در این اداره کل همواره خود را خادم زوار بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) دانسته و از این مهم به خود می‌بالند وامیدواریم بتوانیم در انجام وظیفه سنگین وخطیر جابجایی بار و مسافر بهتر از قبل عمل کنیم.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها