مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات کشوری بازیهای رایانه ای جام خلیج فارس به میزبانی گیم نت کاکتوس به همت گیم نت کهکشان و پایگاه امام جواد(ع) حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۱۳۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
علی نوروزی مسئول استانی برگزاری مسابقات کشوری بازی‌های رایانه‌ای جام خلیج فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک دهه مبارک فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره مسابقات کشوری بازی‌های ریانه‌ای جام خلیج فارس اظهار کرد: مرحله انتخابی استانی این مسابقات به میزبانی گیم نت کهکشان شاهرود در محل گیم نت کاکتوس با همکاری پایگاه امام جواد (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود برگزار شد.
وی افزود: این مسابقات در چند مرحله از سطح گیم نت‌ها و شهرستان و استانی و بعد کشوری اجرا می‌شود که میزبان مسابقات کشوری شهرستان کرمان خواهد بود که نفرات برتر استانی به این مسابقات اعزام می‌شوند.
مسئول برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای در استان با بیان اینکه ۱۱ سال به عنوان نماینده این مسابقات در استان هستند گفت: هر سال ما شاهد حضور نوجوانان و جوانان با استعداد بیشتری در این رشته حداقل در سطح شهرستان شاهرود هستیم و امسال نیز قریب به ۴۰ شرکت کننده از سطح استان سمنان در این مسابقات که در چند روز برگزار شد، هستیم.
وی با بیان اینکه این مسابقات در چند رشته بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود افزود: در هر رشته یک نفر به مسابقات نهایی کشوری اعزام خواهند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها