مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج)استان زنجان:
حجت الاسلام بیگدلی گفت: علما همواره در راستای تبیین مشکلات مردم گام بر می دارند و برای رفع مشکلات جامعه سعی و تلاش می کنند.
کد خبر: ۹۱۰۷۰۷۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، حجت الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج)استان زنجان در همایش روحانیون و مبلغین استان زنجان که به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: روحانیون و علماء سنگر بانان معنویت ،اعتقادات و دین مبین اسلام هستند.

بیگدلی با اشاره به اینکه روحانیت در طول تاریخ همواره نقش پر رنگی در گسترش و اشاعه دین داشته است ،تصریح کرد: پایداری و ایستادگی از شاخص های روحانیون و علما می باشد.

وی تصریح کرد:پیش از انقلاب اسلامی فعالیت و ایستادگی برخی از علما و حضور به موقع آنان در کنار مردم، پیروزی انقلاب را به ارمغان آورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج)استان زنجان با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت امروز هم در صحنه انقلاب اسلامی پابرجاست ،ابراز داشت:علما همواره در راستای تبیین مشکلات مردم گام بر می دارند و برای  رفع مشکلات جامعه  سعی و تلاش می کنند.

گفتنی است همایش  روحانیون و مبلغین با حضور حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد.

در این مراسم همچنین جمعی از مسوولان استانی از جمله حقیقی استاندار زنجان، آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان و حجت الاسلام صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری استان نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات