مدیر حوزه علمیه شهر جالق شهرستان سراوان:

فجر انقلاب با مجاهدت‌های روشنفکران و انقلابیون کشور به ثمر نشست

مدیر حوزه علمیه شهر جالق شهرستان سراوان گفت: در فرهنگ اسلامی و قرآنی، انسان خلیفه‌ خدا روی زمین است و این نکته مبنای محوری انقلاب اسلامی ایران بوده و دیگران نمی‌توانند انسان را به خدمت و استثمار بگیرند.
کد خبر: ۹۱۰۷۰۶۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، مولوی اسماعیل رییسی، مدیر حوزه علمیه شهر جالق در نشست سیاسی که با هدف بصیرت افزایی در حوزه مقاومت بسیج خواهران شهیده مطهره نارویی  برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد:  فجر انقلابی با مجاهدت‌ها و مبارزات روشنفکران و انقلابیون کشور به ثمر نشست و رژیم استبدادی در کشور شکست خورد و پیرو آن جمهوری اسلامی ایران مطابق با آموزه‌های دینی برپا شد.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: نسل اول انقلاب که بنیانگذاران انقلاب بودند به دوره‌ کهنسالی رسیده‌اند و نسل قابل توجهی از انقلابیون را نیز در دوران پیروزی انقلاب از دست دادیم و از این رو ضربه‌های زیادی از فقدان آنان به کشور وارد شد.

مولوی رئیسی با بیان این‌که ارزش‌های اسلامی باید تثبیت و نهادینه شوند، عنوان کرد: این ارزش‌ها باید نهادینه شوند تا نسل آینده نیز ادامه دهنده‌ی راه باشند.

مدیر حوزه علمیه شهر جالق شهرستان سراوان بیان کرد: انقلاب اسلامی یک حرکت فرآیندی است که باید با طی زمان مناسب و در مسیر خود به کمال و تعالی دست یابد.

این مسئول با اشاره به کرامت انسانی در اسلام تاکید کرد: در فرهنگ اسلامی و قرآنی، انسان خلیفه‌ خدا روی زمین است و این نکته مبنای محوری انقلاب اسلامی ایران بوده و دیگران نمی‌توانند انسان را به خدمت و استثمار بگیرند.

مولوی رئیسی در پایان خاطر نشان کرد: نفی حاکمیت غیر خدا از محورهای اصلی انقلاب ما بوده است.
ارسال نظرات