خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه بقیه ا... (عج) شیراز از برگزاری دوازدهمین یادواره ۱۶ شهید روستای کوشک بیدک خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۷۰۴۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ دوم پاسدار مجید علیپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت بقیه الله(عج) شیراز در گفتگو با خبرنگاران گفت: همزمان با ایام ا...دهه مبارک فجر در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادواره 16شهید سرافراز روستای کوشک بیدک شیراز برگزا خواهد شد.

وی افزود: این مراسم فردا دوشنبه مورخ15/11/1397از ساعت14:30با سخنرانی سردار بوعلی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس و مداحی مداح اهل بیت(ع)حاج مهدی سلحشور در حسینیه ثارا...(ع)روستای کوشک بیدک برگزار خواهد شد.

علیپور با بیان اینکه شهدا متعلق به همه مردم ایران هستند افزود: همه باید قدر شهدا را بدانیم و با افتخار و حاجت در یادواره های شهدا  شرکت نمائیم چرا کهشهید فقط یک کلمه نیست شهید یک تاریخ است که  تماهی وجود خود را در راه اسلام و قرآن فدا نموده است.

فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)در پایان از عموم مردم خداجو خصوصا خانواده معظم شهدا جانبازان و ایثارگران جهت حضور در یادواره 16شهید سرافراز کوشک بیدک دعوت به عمل آورد.

به گزارش بسیج، روستای کوشک بیدک  در 35 کیلومتری شرق شیراز واقع شده و دارای 4200نفر جمعیت که در دوران دفاع مقدس با تقدیم16شهید و 73جانباز و ایثارگر سهم بخصوصی در دفاع مقدس ایفاء نموده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها