خبرهای داغ:
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد ایام الله دهه مبارک فجر مراسم افتتاح تعریض پل های محور تویسرکان به شاهزید برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۰۳۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

طرح تعریض پل امامزاده زید تویسرکان بهره‌برداری شدابراهیم نانکلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در حاشیه مراسم افتتاح طرح تعریض پل امامزاده زید تویسرکان با اشاره به تعریض سه دهانه پل در محور تویسرکان به شاهزید و آغاز عملیات اجرایی این طرح از سال 96 اظهار داشت: میزان عرض تعریضی دو دهانه از این پل ها پنج متر و یک دهانه نیز 8 متر و از طرفین به عرض کل 7 متر بوده که این امر موجب تامین ناحیه عاری از مانع و افزایش ایمنی سطح می شود.

وی افزایش ایمنی عبور و مرور وسائط نقلیه و عابران پیاده و همچنین کاهش حوادث جاده ای را از جمله اهداف اجرای این طرح بیان کرد و افزود: با توجه به اینکه مسیر تویسرکان به شاهزید به دلیل کم عرض بودن پل ها منجر به واژگونی وسائط نقلیه می شد، تأمین ایمنی حداکثری آن در اولویت برنامه های عمرانی این اداره قرار گرفت.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان هزینه ریالی این پروژه را افزون بر 4 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: برای بهره برداری از این پروژه مبلغ چهار میلیاردو و یکصد میلیون ریال ار محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

وی طرح شناسایی و رفع نقاط پر تصادف در محورهای مواصلاتی شهرستان را از جمله برنامه های در دستور کار این اداره برشمرد و بیان داشت: هم اکنون تعریض محور گردنه خیرآباد در محور تویسرکان جوکار در دست اقدام است که اقدامات اولیه انجام شده و در صورت تأمین اعتبار آسفالت این محور نیز انجام می شود.

نانکلی در ادامه به اقدامات ایمنی برای تجهیز راه‌ها در طول سال اشاره کرد و یادآور شد: تلاش شده است علائم جاده ای متناسب با موقعیت و نیاز، برابر استانداردهاي ابلاغ شده و دستورالعمل ها نصب و نگهداري شود.

گفتنی است، در آیین بهره برداری از این طرح فرماندار تویسرکان و جمعی از مسئولان این شهرستان و همچنین استان همدان حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات