به مناسبت دهه فجر، نشست بصیرتی بسیجیان و اقشار مختلف مردم به همت پایگاه ابوذر غفاری در مسجد اعظم اشکفتک (غرب شهرکرد) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۰۳۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از چهار محال و بختیاری؛ به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و تقارن این ایام با ایام فاطمیه، نشست بصیرتی با موضوع تبیین دستاورد های چهل ساله انقلاب اسلامی به همت پایگاه بسیج ابوذر غفاری همزمان با نماز جماعت مغرب و عشا در محل مسجد اعظم اشکفتک برگزار شد.

حجت الاسلام زمانی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان در این نشست با  تبریک فرارسیدن دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه به بیان دستاورد های چهل ساله انقلاب اسلامی پرداخت.

وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب به برکت نظام پر برکت جمهوری اسلامی توانستیم ابرقدرت دنیا آمریکا را از خاورمیانه دورکنیم و از شدت دخالت های آن در منطقه بکاهیم. نمونه بارز این امر نجات سوریه ی در مرز سقوط بود که با همکاری آمریکا و ایجاد گروهک داعش در معرض سقوط قرار گرفته بود که با توان و مجاهدت سربازان انقلاب اسلامی از جمله سردارحاج قاسم سلیمانی این اتفاق رخ نداد و گروهک داعش که ساخته فکر داعشی بود نیز از بین رفت.

وی افزود: در زمان دفاع مقدس نیز رزمندگان با کمترین سلاح و تجهیزات نظامی و در سخت ترین شرایط و تنها با قدرت ایمان و معنویت، جلوی تجاوز رژیم بعثی به ایران اسلامی را گرفتند و توطئه دیگر دشمنان انقلاب را بی نتیجه گذاشتند.

حجت الاسلام زمانی ادامه داد:  امروزه می بینیم که با همت فرزندان انقلاب اسلامی و به برکت این نظام اکنون خود تولید کننده مدرن ترین تجهیزات نظامی از جمله موشک های دور برد و نقطه زن هستیم که خواب دشمنان انقلاب اسلامی را آشفته ساخته است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در زمینه علمی از جمله پزشکی نیز شاهد پیشرفت های نوین هستیم که نمونه های آن پیش از پیروزی انقلاب اسلامی وجود نداشت و امروز قطب گردشگری سلامت در منطقه می باشیم.

این مقام مسئول در پایان از جوانان و نوجوانان بسیجی  خواست که در هر حال حافظ و نگهبان انقلاب اسلامی باشند و از آحاد مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن دعوت کرد.

ارسال نظرات