آيت الله دري گفت : هدف از تصويب و اجراي اصل 44 در مجمع تشخيص مصلح نظام ايجاد يك كار بزرگ و يك معجزه اي بزرگتر جهت حركت كشور بود ؛ نه اينكه عده اي مفسد و لاشخور به دنبال منافع شخصي خود باشند و دستگاههاي امنيتي و حفاظتي با چنين افرادي برخورد قاطع داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۰۷۰۰۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ آيت الله دري نجف آبادي نماينده ولي فقيه دراستان مركزي در گردهمايي حافظان ولايت كه به مناسبت عمليات غرورآفرين والفجر 8 برگزار شد؛ با متفاوت دانستن مجموعه هاي اطلاعاتي وامنيتي نظام جمهوري اسلامي با مشابه آن در سطح دنيا،گفت: در طول 1400 سال براي اولين بار است كه چنين دستگاههاي اطلاعاتي و امنيتي به نام اهلبيت (ع) و شيعه بوجود آمده است .

امام جمعه شهرستان اراك افزود: همانطور كه نظام جمهوري اسلامي ايران از نظر اهداف ، مباني، روشها، آداب، اخلاق، خصوصيات و شخصيت ها با كل نظام هاي ديگر دنيا متفاوت است؛ نظام امنيتي و حفاظتي و حتي قضائي نظام اسلامي ما هم با مشابه آن در سطح دنيا  تفاوت دارد و اين تفاوت يك تفاوت جوهري است.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام تصريح كرد : عظمت و رسالت سنگين مجموعه هاي امينتي به لحاظ اهميت و لزوم هوشياري مداوم آنها جهت مقابله با توطئه ها و رصد شبكه هاي معاند و خود فروخته است.

آيت الله دري در ادامه خاطرنشان كرد: راه موفقيت در انجام رسالت مهم و سنگين مجموعه هاي امنيتي؛ مواظبت ، مراقبت و توكل مداوم به خداوند متعال خواهد بود و بايد در عين گمنامي با خداي متعال معامله جدي نمود.

عضو مجلس خبرگان رهبري افزود : وقف خدمت به اسلام ، انقلاب، رهبري و خدمت به استقلال ، آزادي جمهوري اسلامي ايران از وظايف ذاتي مجموعه هاي امنيتي و حفاظتي بوده و در اين راه بايد با خداوند معامله كنيد و قطعا خداوند نيز اجر عظيمي خواهد داد.

وي در خصوص معجزات الهي در 40 سال انقلاب هم گفت : دشمنان هميشه به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامي بوده و حوادت و رويدادهايي مهمي مانند كودتاي نوژه همدان، طوفان شن صحراي طبس ، پهباد آمريكائي و يا سيرحركت موشكي و هسته اي كشور همه با عنايت الهي بوده و دشمن نتوانست موفق عمل كند و اخلاص در كارها باعث شكست دشمن شده است.

نماينده ولي فقيه دراستان مركزي تاكيد كرد :يكي از ويژگي هاي مهم و حياتي دستگاههاي امنيتي اتحاد و هبستگي اين مجموعه ها بوده و اين اتحاد بايد در مقابله با دشمنان و جاسوسي هاي دشمنان قوي تر ادامه داشته باشد.

وي در پايان به مفاسد اقتصادي و لزوم مبارزه جدي و قاطع با مفسدان پرداخت و گفت : هدف از تصويب و اجراي اصل 44 در مجمع تشخيص مصلح نظام ايجاد يك كار بزرگ و يك معجزه اي بزرگتر جهت حركت كشور بود ؛ نه اينكه عده اي مفسد و لاشخور به دنبال منافع شخصي خود باشند و دستگاههاي امنيتي و حفاظتي با چنين افرادي برخورد قاطع داشته باشند.

ارسال نظرات