هادی سیاسی سپاه امام رضا (ع) در نیشابور:
هادی سیاسی سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: مداحان و روحانیون رسانه انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۱۰۶۹۹۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج بسیج از خراسان رضوی؛ محمد علی قاسم زاده نداف در چهارمین همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فجر فاطمی که به همت کانون بسیج مداحان و هیئات مذهبی نیشابور در هیئت محمدی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مداحان جز گروه‌های مرجع در جامعه می‌باشند.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمن با استفاده از رسانه تصریح کرد: دشمن که از همه امکانات خودش برای ضربه زدن به اعتقادات مردم استفاده می‌کند طبیعی است که تعدادی از مردم اذهانشان مشوش شود این جا نقش هیئات مذهبی؛ امامان جمعه به عنوان یک رسانه قاطع و برای انقلاب اسلامی است که باید خودشان را نشان بدهد.

نداف افزود: رسانه انقلاب؛ روحانیت و مداحان اهل بیت(ع) و شعرا بودند و کانون تجمع و انسجام نیرو‌ها مساجد بود.

این هادی سیاسی سپاه اظهار داشت: امروز با فاصله گرفتن از روحانیت اصیل و کانون‌های انقلاب این تاثیرگذاری رسانه کاهش پیدا کرده است و این توانایی امروز با مداحان قابل جبران می‌باشد که می‌تواند جامعه رابه جلو هل بدهد.

وی تصریح کرد: امروز مداحان و ذاکرین ما به عنوان گروه اثرگذار و شانه به شانه روحانیت به جلو می‌روند به شرط اینکه قدر خودشان را بدانند.

نداف در ادامه به لزوم ارتباط مداحان با فضای انقلاب تاکید کرد و بیان داشت: به نظر هر انسان منصف که در راستای نهضت حسینی حرکت می‌کند رهبر ما؛ شایسته‌ترین فرد برای علمداری این نهضت می‌باشد.

وی خاطر نشان ساخت:اگر از عاشورا عبرت نگیریم تجربه تاریخی ما این است که حسین زمان ذبح خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها