همزمان با آغاز فجر چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، زنگ انقلاب در واحدهای مقاومت دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری نواخته شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۹۲۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ زنگ انقلاب در شهرکرد، مرکز استان با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری در دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا(سلام الله علیها ) به صدا درآمد.

 استاندار چهارمحال و بختیاری در این مراسم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: باید دستاوردهای چهار دهه انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل و بازگو شود.

اقبال عباسی تصریح کرد: استکبار جهانی از همان نخستین سال پیروزی انقلاب اسلامی با فرهنگ و نهضت نظام اسلامی مخالفت کرد و با تحمیل جنگ 8 ساله در صدد تضعیف اصل نظام برآمد و در این زمان نیز با تهدید و تحریم اقتصادی به میدان جنگ آمده استوی افزود : استکبار جهانی تلاش های زیادی را برای ضربه زدن به ایران و نظام انقلاب اسلامی حرکت های مذبوحانه ای انجام داده و هر بار توطئه های دشمن خنثی شده است.عباسی تصریح کرد : طراحی و اجرای ترورها، جنگ تحمیلی، تحریم های ظالمانه و سایر توطئه های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی با حضور به موقع مردم در صحنه خنثی شده است.

وی یادآور شد: ایستادگی مردم ایران در صحنه های مختلف و دفاع همه جانبه آنان از نظام، باعث شده تا جمهوری اسلامی ایران رتبه هفدهم فناوری اطلاعات، رتبه سیزدهم غنی سازی اورانیوم و رتبه دوم سلولهای بنیادین را کسب کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در علوم مختلف به موفقیت های بسیار مطلوبی دست یافته است و از سویی رشد و ترقی ایران باعث شده تا کشور به قدرت های استکباری وابسته نباشد.

ارسال نظرات