به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه چالوس در مکان پژوهش سرای ابن سینا واقع در مدرسه پروین اعتصامی شهرستان چالوس برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۹۱۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگذاری بسیج مازندران به نقل از مسؤل روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس ؛ به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه چالوس در مکان پژوهش سرای ابن سینا واقع در مدرسه پروین اعتصامی شهرستان چالوس برگزار شد.

سروان پاسدار رضوی نیا معاون بسیج سازندگی سپاه ناحیه چالوس اظهار داشت : این نمایشگاه به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر آغاز به کار کرد،

وی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی عنوان کرد: یک بخش از فعالیت‌های بسیج سازندگی اقتصاد مقاومتی است که هر ساله در این راستا اقدامات خوبی صورت می‌گیرد که از جمله آن ارائه تسهیلات به کارآفرینان برای اشتغالزایی است.

رضوی نیا با تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اگر هر ایرانی گره ای از مشکلات این کشور را باز کند نیاز ما از کشورهای بیگانه قطع می‌شود و جوانی بیکار در این کشور نخواهیم داشت.

این نمایشگاه نیز در این راستا برگزار شده است، عنوان کرد: در این نمایشگاه کتاب،هنرهای تجسمی ، کیف، کفش، صنایع دستی و تزیینی، عرقیات گیاهی، صنایع تبدیلی و دستاوردهای بسیج در عرصه های سازندگی چهل سالگی انقلاب که توسط بسیجیان سپاه ناحیه چالوس تولید شده مورد بازدید عموم قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه بیش از ۲۰ غرفه تشکیل شده است. .

لازم به ذکر است این نمایشگاه با حضور فرماندار، امام جمعه شهرستان،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه چالوس ،شورای شهر و دیگر مسئولین افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها