خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون به مناسبت فرارسیدن دهه فجر بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۰۶۹۱۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون به مناسبت دهه فجر بیانیه ای صادر کرد.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

دهه ی فجر، دهه ی تجدید عهد و میثاق ملت ما با انقلاب است، و دهه ی گرامیداشت بزرگ ترین معجزه ی الهی در این روزگارهاست. (امام خامنه ای مدظله العالی) ۱۳۶۹/۱۱/۱۹

سپاس و ستایش خداوند منان را که توجه و عنایت ویژه اش به ملّت مسلمان و انقلابی ایران، این توفیق بزرگ تاریخی را برای آنان پدید آورد تا با رهبری خردمندانه‌ بزرگمردی از سلاله‌ پاک رسول خدا (ص) ، نظام ارتجاعی و منحط دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را براندازد و به جای آن ، نظام مترقی جمهوری اسلامی را مستقر سازد.

دهه فجر یادآور حماسه جانبازی و سلحشوری جوانان غیرتمندی است که با نام پاک خدای تبارک و به فرمان امام بزرگوار خویش با مشت های گره کرده به میدان آمدند تا شاهد شکوفایی دوباره اسلام باشند و پایه های ستمشاهی جباران را فرو ریزند.

این چنین بود که علیرغم تمام مضایق و دشواری‌ها، محرومان و مستضعفان پای از رکاب انقلاب و امام خویش برنداشتند و مردانه همه مشقت‌ها را به جان خریدند . امروز نیز یاد خمینی کبیر(ره) قلب مالامال از عشق پابرهنگان را به طپش وا می‌دارد و آنچنان بهجت و شوری به پا می‌دارد که ذکرش لرزه بر اندام طمع‌کاران و بدسیرتان می‌افکند.

اکنون ماموریت بزرگ انقلاب و نظام اسلامی، همچنان تاکید بر معنویت و ارزش‌های انقلاب اسلامی، پیروی از اندیشه‌های امام راحل (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است و بی‌شک کم توجهی به این امور از دست دادن دستاوردهای بزرگ انقلاب یعنی ” استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی” را به همراه خواهد داشت.

ما دانشجویان،اساتید وکارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون ،این مقطع حساس که نظام سلطه جهانی، هجمه خویش را بیشتر و بیشتر می‌کند و به انحاء مختلف سعی در حصر و تضعیف و انحراف روحیه مبارزه‌طلبی و ظلم ستیزی ملت‌های مظلوم را دارد ، ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضوری گسترده و پرصلابت در راهپیمایی یوم ا.. ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت ا.. خامنه ای ، چهلمین فجر پیروزی را تبریک گفته و بار دیگر با آرمانهای امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید پیمان می بندیم و اعلام می داریم همراه و هم صدا با سیل خروشان ملت ایران در راهپیمایی عظیم روز ۲۲ بهمن فریاد عزت خواهی و ایستادگی سر خواهیم داد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون - بهمن ماه ۱۳۹۷

ارسال نظرات
پر بیننده ها